سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
مدرسه علميه خواهران نكا

حوزه/ جوایز برترین های نیمسال اول سال تحصیلی ۹۷-۹۶ و برگزیدگان المپیاد علمی مرحله مدرسه ای، مدرسه ریحانه الرسول نکا، با حضور عضو شورای حوزه مازندران اهدا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري«حوزه» در مازندران، خانم دوادگر، معاون آموزش مدرسه علمیه خواهران ریحانه الرسول نکا در نشست طلاب این مدرسه گفت: شعار این ترم «ساعت بیکاری معنا ندارد» است، لذا از هر زمانی برای درس، بحث و مباحثه و تلاش استفاده کنید.

معاون آموزش مدرسه علمیه خواهران نکا ادامه داد: باید در زمینه کیفی سازی دروس توجه داشته باشید تا مباحث آموزشی را با مباحثه تعمیق و با پژوهش پربار کنید. از همین الان برای پایان ترم برنامه ریزی کرده و تلاشتان استفاده حداکثری از فضای کلاس باشد؛ همچنین با مطالعه دقیق، مباحثه دقیق و سئوالات دقیق، استاد را به تلاش بیشتر تشویق کنید.

 دوادگر در پایان خاطر نشان کرد: امتحانات هفتگی زمینه ای برای بهتر درس خواندن شماست، از این فرصت بهترین استفاده را در پیشبرد درس های خود بکنید.

لازم به ذکر است در پایان مراسم با حضور حجت الاسلام لائینی، امام جمعه نکا جوایز به برترین های نیمسال اول سال تحصیلی 97-96  و برگزیدگان المپیاد علمی مرحله مدرسه ای اهدا شد.

انتهاي پيام۳۱۳/۴۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha