پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ایت الله کعبی

عضو جامعه مدرسین حوزه گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در سال ۹۶ توطئه های بیشماری علیه این نظام بر آمده از خون شهدا طراحی و اجرایی نمودند که همه این توطئه ها، با رهبری حکیمانه امام خامنه ای به عنوان تضمین ماندگاری انقلاب و بصیرت انقلابی ملت ایران خنثی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عباس کعبی، بعد از نماز ظهر و عصر امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه التفاتیه قزوین، گفت: با وحدت و همدلی کشورها و ملت های محور مقاومت، بصیرت و بیداری اسلامی، تقویت عزم و اراده و همت جهادی و گسترش فرهنگ مقاومت اسلامی زمینه ظهور حضرت مهدی(عج)  فراهم تر می شود.

وی اظهار کرد: پیروزی ها که در سوریه، عراق و لبنان رقم خورد، با عزم و اراده، پیشگامی، ایمان، بصیرت، سلحشوری، شجاعت و فداکاری شهداء، جانبازان و رزمندگان با اخلاص مدافع حرم از ملیت های مختلف حاصل شد.

عضو جامعه مدرسین حوزه ادامه داد: امروز جبهه مقاومت اسلامی با استحکام، صلابت و اقتدار فزاینده به سمت تحقق پیروزی های درخشان تر بر جبهه آمریکایی - صهیونیستی تکفیری در حال پیشروی است و افق های روشن تمدن اسلامی فراسوی عصر مقاومت اسلامی مشاهده می شود.

استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: دولت خودخوانده داعشیان به عنوان کمربند امنیتی رژیم صهیونیستی، به قعرتاریخ پیوست و همین امر برای رژیم جعلی اسراییل به خوبی متصور بوده که به سالهای نابودی خود نزدیک تر شده است.

وی به تلخ وشیرین های سال 96 اشاره کرد و بیان داشت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در سال 96 توطئه های بیشماری علیه این نظام بر آمده از خون شهدا طراحی و اجرایی نمودند که همه این توطئه ها، با رهبری حکیمانه امام خامنه ای به عنوان تضمین ماندگاری انقلاب و بصیرت انقلابی ملت ایران خنثی شد.

حجت الاسلام والمسلمین کعبی اظهار کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی که نمی توانستند پیشرفت های ایران در عرصه های مختلف و اقتدار کشور  را تحمل نمایند، توطئه دی ماه را به وجود آوردند و می خواستند با این فتنه شکافی در بین نظام و مسئولین و مردم به وجود بیاورند که موفق نشدند و نقشه های شوم آنان ناکام ماند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha