جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 حجت الاسلام مقصود علی دومکی

حوزه/ حجت الاسلام مقصود علی دومکی در کنفرانس « سیده النساء العالمین» گفت: حیات طیبه سیدة نساءالعالمین، صدیقه کبرای حضرت فاطمه زهرا (س) برای جهان بشریت به خصوص به صنف زنان، دفاع از نظام امامت و ولایت است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»  کنفرانس "سیدةالنساءالعالمین" در رضا آباد کراچی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین مقصود علی دومکی دبیر مجلس وحدت مسلمین ایالت سند در سخنرانی خود در این کنفرانس گفت: حیات طیبه سیدة نساءالعالمین، صدیقه کبرای حضرت فاطمه زهراء(س) برای جهان بشریت به خصوص به صنف زنان الگو و قابل تقلید است. مهمترین بخش پیام فاطمی، رساندن پیام دین، دفاع از نظام امامت و ولایت است.

وی افزود: خطبه حضرت زهرا(س) در مسجد نبوی خطبه جامع دین شناسی است و این خطبه دلیل روشن و بین برعظمت علم و عرفان آن حضرت است. درعصر حاضر فرهنگ غربی، عزت و عظمت انسانی زنان را نابود کرده و کمالات انسانی مانند حیاء و عفت را پامال نموده است.زنان مسلمان بجای تقلید از فرهنگ پوچ غرب، ازسیده طاهره فاطمه زهراء(س) پیروی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مقصود علی دومکی  در ادامه گفت: ما نسبت بمباران در یمن بشدت نگران هستیم و محکوم می کنیم، جنایات آل سعود در یمن مبنی بر دشمنی با اسلام است. در حجاز مقدس یک عالمی، هنگام سخنرانی به جرم حق‌گویی به طرز ناشایستی بازداشت می شود و این یعنی عدم پایبندی آل سعود به هیچ یک از ارزش‌های اسلامی و انسانی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha