پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصویر پنجمین جلسه شورای عالی بسیج حوزه علمیه استان کرمانشاه

حوزه/ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه با بیان این که دشمنان چشم دیدن وحدت و همدلی حوزه های علمیه و مردم را ندارند، گفت: دشمن به دنبال ایجاد شکاف بین حوزه های علمیه و مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام علیمراد یوسفی، در پنجمین جلسه شورای بسیج حوزه علمیه استان کرمانشاه با توجه به نزدیکی ایام نوروز و عزیمت راهیان نور اظهار داشت: برنامه ریزی صحیح در قبال نسل جوان و حضور روحانیون در کاروانهای راهیان نور باعث نزدیکی و همدلی آنان خواهد بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه خاطر نشان کرد:تشکیل جلسات مستمر و اجرایی کردن مصوبات یکی از بهترین برنامه هاست که ما می توانیم در مقابله با ایجاد شکاف بین حوزه های علمیه و مردم انجام دهیم.

حجت الاسلام صادق ایرانی، مدیر حوزه علمیه کرمانشاه نیز در این جلسه با بیان این که باید تقوا، صداقت و خدا محوری در ما تقویت شود گفت: روحانیت همانند گذشته باید فضائل اخلاقی را در دستور کار داشته و از این عناصر معنوی لحظه ای غفلت نکند.

وی با تاکید بر این که باید در مقابل هجمه های دشمنان نظام اسلامی با سرمایه های معنوی و اندوخته های دفاع مقدس ایستاد، گفت: ترویج روحیه ایثار و شهادت طلبی، توسط اساتید انقلابی و جهادی، مسیر ما را بر روی ریل انقلاب تثبیت می نماید.

حجت الاسلام ایرانی با بر شمردن اهمیت حضور طلاب جوان در کاروان های راهیان نور، افزود: مهمترین دستاورد اردوهای معنوی راهیان نور برای طلاب جوان، آشنایی بیشتر با فرهنگ جهاد و شهادت و تقویت زی طلبگی است.

 حجت الاسلام حبیب باقری، دبیر شورای عالی بسیج حوزه علمیه استان کرمانشاه نیز گفت: استفاده از اساتید برای بصیرت افزایی طلاب مدارس و همچنین استفاده بهتر از فضای مجازی در دستور کار قرار دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha