پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
اردوی زیارتی نخبگاه علمی محله هرندی

حوزه/ حجت‌الاسلام گلستانی از مبلغان محله هرندی (منطقه ۱۲ تهران) با اعلام این خبر، گفت: هدف از برگزاری این اردوی زیارتی ایجاد نشاط فکری و معنوی برای دانش آموزان و زیارت بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا(علیه‌السلام) است.

حجت الاسلام محمد گلستانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اعلام این خبر گفت: به همت مبلغان منطقه 12 تهران (محله هرندی)، 60 نفر از دانش آموزان ممتاز و نخبه مدرسه راهنمایی و دوره اول متوسطه رجا، به اردوی زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند.

این کارشناس دینی با بیان اینکه اردوی علمي زیارتی مشهد مقدس ویژه نخبگان مدرسه رجا واقع در منطقه 12 تهران می باشد، اظهار کرد: هدف از برگزاری این اردوی زیارتی ایجاد نشاط فکری و معنوی برای دانش آموزان و زیارت بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا(علیه‌السلام) است.

وی افزود: برگزاری کارگاه‌های آموزشی و فرهنگی، بازدید از اماکن مذهبی و تاریخی، برگزاری هیئت‌ دانش آموزی، و همچنین برنامه های تفریحی از مهمترین برنامه های این اردو می باشد.

حجت الاسلام گلستانی در پایان با اشاره به برگزاری سلسله نشست‌های علمی ویژه دانش آموزان نخبه مدرسه رجا در اردوی زیارتی مشهد، گفت: جلسات نشست علمی با عنوان "شب خاطره" هر شب بعد از نماز مغرب و عشا با حضور و تدریس استاد عاکف نويسنده كتاب «خاك‌هاي نرم كوشك» برگزار می شود. 313/42

 

                           

                           

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha