جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نشست

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با بیان اینکه پوشش و حجاب هم به فرد و هم به جامعه مصونیت می‌بخشد، گفت: حجاب برای بانوی ایرانی نشان استقلال فرهنگی و اصالت دینی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام علی خادمی پیش از ظهر امروز در دومین دوره انتخابات رئیس جمعیت بانوان فرهیخته استان، اظهار داشت: پذیرفتنی نیست که در اختیار و یا اجبار حجاب بحث شود، زیرا مسئله حجاب یک دستور الهی است.

وی با بیان این که پوشش و حجاب هم به فرد و هم به جامعه مصونیت می‌بخشد، افزود: حجاب برای بانوی ایرانی نشان استقلال فرهنگی و اصالت دینی است.

حجت‌الاسلام خادمی، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه امروز را یکی از ضرورت‌ها خواند و گفت: دشمنان انقلاب در تلاش هستند با کمرنگ‌تر کردن ارزش‌های اسلامی، به اهداف شوم خود برسند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه دشمن به ارزش‌های اسلام و مبانی اعتقادی و مذهبی جوانان ما حمله کرده از این‌رو باید به ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه بیشتر توجه شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی حجاب و عفاف را از ارکان اساسی در تحکیم بنیان خانواده دانست و اظهار داشت: نوع پوشش و حجاب، نشان‌دهنده سنت‌ها، ارزش‌ها و باورهای جامعه است و اسلام حجاب را از مصادیق مهم تحقق امنیت اجتماعی معرفی کرده است.

وی خطاب به بانوان فرهیخته استان افزود: آگاهی دادن به جامعه با مباحث مستدل وظیفه شما بانوان فرهیخته است و تلاش مضاعف شما برای توسعه مفاهیم حجاب و ارتقای سلامت اجتماعی ضروری است.

حجت‌الاسلام خادمی با بیان این که عفاف و حجاب دژ مستحکم امنیت جامعه است که ترویج آن در تمام ایام سال ضروری است، گفت: حجاب و عفاف را باید هم مردان و هم زنان رعایت کنند، همه باید قوانین اسلام را در زمینه‌های مختلف رعایت کنیم چرا که این قوانین به نفع همه است.

دومین دوره انتخابات رئیس جمعیت بانوان فرهیخته خراسان شمالی با حضور حجت‌الاسلام خادمی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، زهره وضیع رئیس جمیعت و سایر اعضای جمیعت بانوان فرهیخته برگزار شد.

گفتنی است، در این انتخابات از مجموع از ۲۱ رأی مأخوذه، زهره وضیع با کسب ۱۵ رأی، برای بار دوم به سمت رئیس جمعیت بانوان فرهیخته استان منصوب شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha