شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم از رسانه رسمی حوزه

حوزه/ خروجی های این خبرگزاری نشان دهنده این نکته است که خبرگزاری حوزه یک برنامه خوبی در پیش گرفته و با رصد خوب اخبار و تحولات در مسیر سیاست های کلان حوزه در حرکت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، سید موسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم امروز در بازدید از رسانه رسمی حوزه در نشستی با حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا برته مدیر رسانه و اطلاع رسانی حوزه های علمیه گفت: من قبلا خبرگزاری حوزه را رصد می کردم و الان نیز که در قم مسئولیت گرفتم، خبرهای حوزه را به صورت مرتب رصد می کنم و معتقدم این خبرگزاری یک رسانه فعال،‌ پویا و با برنامه می باشد که می داند به دنبال چیست و چه هدفی را دنبال می کند که این واقعا جای خوشحالی دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم خاطر نشان کرد: خبرهای کار شده در این رسانه از استانداردهای لازم خبری و همچنین  از یک پختگی خاصی برخوردار است.

وی در این دیدار که محمدجواد محرابی معاون مطبوعاتی و تبلیغاتی اداره کل ارشاد اسلامی قم نیز حضور داشت با اشاره به اهمیت معرفی حوزه و دستاوردهای عظیم آن برای مردم  تاکید کرد: معرفی حوزه به عنوان یک نهاد مهم در کشور بسیار لازم و ضروری است و در این راستا، وجود یک رسانه مستقل حوزوی بسیار نقش مهمی می تواند ایفا کند که امروزه خوشبختانه مجموعه تیم رسانه ای این خبرگزاری از آگاهی های لازم برخوردار است و  به خوبی از عهده این کار برآمده است. 

حسینی کاشانی افزود: خروجی های خبرگزاری حوزه  نشان دهنده این نکته است که  این خبرگزاری یک برنامه  خوبی در پیش گرفته و با رصد خوب اخبار و تحولات در مسیر سیاست های کلان حوزه در حرکت است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در پایان تاکید کرد: فکر می کنم  افقی که برای آینده این خبرگزاری ترسیم شده،  افق روشن تری است که امیدواریم در آینده این رسانه مهم و تاثیرگذار بتواند به همه اهداف و افق های خود دست پیدا کند.

 

 

۳۱۳/۳۲

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha