پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
اعتکاف

مدیر مدرسه علمیه بنت الرسول(ص) الشتر گفت: مبلغان در مراسم اعتکاف با اخلاص در راستای خود سازی معنوی معتکفان تلاش کنند .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، خانم اکرم قنبری امروز در جلسه توجیهی مبلغان شرکت کننده در مراسم معنوی اعتکاف، با اشاره به فرا رسیدن آغار ماه رجب، گفت: رجب ماه خودسازی معنوی و راز و نیاز با پروردگار و شستن دل از زنگار گناه است که باید از این ظرفیت معنوی نهایت بهره را برای خودسازی معنوی بکار گیریم .

وی با بیان اینکه مبلغان با حضور خود در مراسم معنوی اعتکاف نقش سازنده ای در پالایش روح و ارتقاء معنویت درونی معتکفان دارند، افزود: مبلغان قبل از تبلیغ در بین معتکفان ابتدا باید خودسازی معنوی را از خود آغاز نمایند و با خلقی نیکو و سعه صدر به تبلیغ آموزه های دینی و سیره اهل بیت(ع) در بین معتکفان بپردازند .

مدیر مدرسه علمیه بنت الرسول(ص) الشتر با بیان اینکه مبلغان باید با اخلاص و دلسوزی و رفتاری دوستانه با معتکفان به تبلیغ سبک زندگی اسلامی بپردازند، خاطر نشان کرد: مبلغان در مراسم معنوی اعتکاف به بصیرت افزایی نسل جوان بپردازند .

 قنبری یادآور شد: مبلغان در ایام معنوی اعتکاف با برگزاری گفتمان های دینی پیرامون آسیب های اجتماعی و همچنین عفاف و حجاب جوانان را از خطرات و آسیب های شوم اجتماعی آگاه می کنند .

وی در پایان گفت: تقارن ایام نوروز با ایام اعتکاف فرصتی مغتنم برای تبلیغ فضائل معنوی و اعمال ماه رجب در بین مردم است که باید به خوبی از این ظرفیت بهره گرفت.  

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha