جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 444228
۱۲ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۵
۱۲ فروردین

حوزه/رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با گرامیداشت ۱۲ فروردین گفت: ۱۲ فروردین، سالروز استقرار نظام جمهوری اسلامی و روز تولد حکومت الله است.

حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، اظهار داشت: 12 فروردین، سالروز استقرار نظام جمهوری اسلامی و روز تولد حکومت الله است.

وی افزود: رهبری مدبرانه، هوشیاری و حضور مردم در صحنه، دین‌داری و دین‌مداری ملت و ساده زیستی زندگی رهبران دینی عوامل مهم و مؤثر در به ثمر رسیدن حماسه 12 فروردین است.

رئیس ستاد گرامیداشت 12 فروردین خراسان شمالی گفت:  دوازدهم فروردین روز تبلور اراده مردم، نویدبخش تجلی حق و روز حاکمیت نظام جمهوری اسلامی بود.

وی 12  فروردین را نقطه عطف انقلاب اسلامی برشمرد و اظهار داشت: چنین رفراندومی در تاریخ اسلام بی‌نظیر بود که این نشان‌دهنده این است که انقلاب اسلامی از بطن و متن حضور مردم در 12 فروردین در سال 58 رویید و این حرکت را تثبیت کرد.

حجت‌الاسلام سالاری با بیان این که ١٢ فروردین نخستین روز تأسیس حکومت الهی و تثبیت انقلاب اسلامی ایران است، تصریح کرد: ١٢فروردین روز زنده شدن اسلام و از پربرکت ترین روزهای تاریخی است.

وی با تأکید بر اینکه رسانه‌ها باید در تبیین این روز و اطلاع‌رسانی آن نقش‌آفرینی کنند، گفت: باید برنامه‌های 12 فروردین با کیفیت بیشتری نسبت به سنوات گذشته برگزار شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با بیان اینکه باید عوامل پیروزی انقلاب اسلامی بررسی شود که چه شاخصه‌هایی منجر به خلق حماسه ۱۲ فروردین شد، خاطرنشان کرد: باید از عوامل و دلایل پیروزی انقلاب اسلامی الگوبرداری شده و در جامعه برای همه افراد تبیین شود.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha