جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین رضا خدری-مدیر حوزه بوشهر

حوزه/ حجت الاسلام خدری گفت: امروز باید با هوشیاری بیشتر مراقب توطئه‌های دشمنان به ویژه روباه پیر انگلیس باشیم که در طول تاریخ برای مقابله با اسلام ناب و رسیدن به منافعش، فرقه سازی کرده است؛ امروز هم با ایجاد تشیع لندنی سعی در انحراف جامعه شیعی را دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر حجت الاسلام رضا خدری امروز در آخرین مراسم زیارت آل یاسین در سال 96، در شهر چغادک، به ارتباط معنوی با امام زمان(عج) پرداخت و گفت: برای اینکه زمینه ساز ظهور حضرت ولیعصر(عج) باشیم، باید سختی ها و مشکلات زیادی را تحمل کنیم؛ نیش ها، کنایه ها، امتحان های سخت. با راحت طلبی نمی توانیم زمینه ساز ظهور باشیم.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه قبل از ظهور مؤمنین امتحان های سنگینی را طی کنند افزود: بر اساس روایات، ما چندین بار به سختی غربال می شویم و در این امتحان ها و غربال گری ها بسیاری از افراد، ناخالصی هایشان آشکار می شود و پاکان و ناپاکان از هم جدا می شوند. خیلی باید مراقب باشیم تا از صف مؤمنین و منتظران واقعی جدا نشویم.

وی افزود: منتظر واقعی کسی است که با عمل کردن به احکام اسلامی و تلاش برای حاکمیت قرآن و اسلام، قدمی در نزدیک شدن ظهور بردارد؛ کسی که به احکام اسلام و دستورات اهلبیت(ع) عمل نکند و فقط مدعی دوستی با اهلبیت باشد، قطعاً نمی تواند منتظر واقعی باشد. ما باید با ایجاد تغییر اخلاقی و کسب معرفت و فضایل و صالح شدن، به عصر ظهور نزدیک شویم.

حجت الاسلام خدری بیان داشت: شهیدان با اهدای جان، برای نزدیک شدن ظهور تلاش کردند ما هم با کارهای خیر و اصلاح درون و با هوشیاری و بصیرت در نزدیک شدن ظهور سهیم باشیم.

مدیر حوزه علمیه بوشهر با بیان اینکه حضرت مهدی(عج) برای مبارزه با ظلم و بی عدالتی قیام می کند، اظهار کرد: ما هم قبل از ظهور نمی توانیم گوشه گیر باشیم و نمی توانیم در کمک به مظلومان کوتاهی کنیم، بلکه باید با ظلم و ستم مبارزه کنیم تا منتظر واقعی محسوب شویم؛ امروز شهیدان مدافع حرم در واقع برای دفاع از حریم حضرت مهدی(ع) به شهادت می رسند ما هم باید در دفاع از حریم مهدویت و حریم تشیع ناب، ثابت قدم باشیم.

وی یادآور شد: امروز باید با هوشیاری بیشتر مراقب توطئه‌های دشمنان به ویژه روباه پیر انگلیس باشیم که در طول تاریخ برای مقابله با اسلام ناب و رسیدن به منافعش، فرقه سازی کرده است؛ امروز هم سعی در انحراف و نفوذ در تشیع دارد.

حجت الاسلام خدری در پایان گفت: تشیع انگلیسی امروز در مقابل نظام اسلامی ایستاده است. نظامی که حاصل خون هزاران شهیدی است که به عشق اهل بیت(ع) و تحقق حاکمیت اسلام جان خود را فدا کرده اند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha