پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ نقاره زنی در حرم کریمه اهل بیت (س) همزمان با لحظه تحویل سال

حوزه/ درب‌های ورودی و محل‌های استقرار ویژه خواهران، برادران و خانواده‌های زائر حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها در برنامه تحویل سال مشخص شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، برادران زائر آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) برای شرکت در برنامه تحویل سال باید از درب‌هاي 10،9،1 ،14 ،16 ،17 و21 و همچنین خواهران نیز باید از درب‌هاي 2، 3، 4، 5، 6، 7، 8، 11، 18 و 20‌ تردد داشته باشند.

در ویژه‌برنامه تحویل سال حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، شبستان امام خميني(ره) و صحن حضرت صاحب‌الزمان(عج) برای برادران و بالكن‌های غربي و شرقي شبستان امام خميني(ره)، شبستان حضرت نجمه خاتون(س)، شبستان‌ها، راهروي مجاور و ضلع جنوبی صحن مسجد اعظم و صحن امام رضا(ع) برای خواهران درنظر گرفته شده است.

بر اساس این گزارش: ميدان آستانه، صحن حضرت جوادالائمه(ع) و صحن جامع فاطمي(س) نیز برای استقرار خانواده‌ها در ویژه‌برنامه تحویل سال آماده‌سازی شده است.

گفتنی است: ویژه‌برنامه تحویل سال جدید در آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) دو ساعت مانده به نماز مغرب و عشاء آغاز می‌شود و با اقامه نماز جماعت به امامت حضرت آیت‌الله سید موسی شبیری زنجانی، سخنرانی حضرت آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی و پخش پیام مقام معظم رهبری تا یک ساعت بعد از نماز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha