شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
توزیع بسته های عیدانه بین نیامندان - محله هرندی تهران

حوزه/ حجت الاسلام اینانلو از مبلغان محله هرندی تهران با بیان اینکه خدمت به محرومان و نیازمندان باید با حفظ کرامت انسانی و اعتماد به نفس آنها صورت گیرد، گفت: هدف از توزیع این سبدهای غذایی، کمک به معیشت خانوارهای نیازمند، کاهش هزینه‌های خانوار و بهبود وضعیت تغذیه‌ای آنها است.

حجت الاسلام مصطفی اینانلو از مبلغان منطقه 12 تهران (محله هرندی) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با بیان اینکه رسیدگی به حال محرومان از جمله وظایف روحانیت می باشد، اظهار داشت: در آستانه ماه رجب و با توجه به فرا رسیدن سال جدید و در راستای بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر ارائه خدمات اجتماعی توسط روحانیت به مردم، جمعی از مبلغان و دانش‌آموزان مناطق 1 و 12 شهر تهران تعداد 55 سبد غذایی را در بین نیازمندان محله محروم هرندی توزیع کردند.

این کارشناس دینی با بیان اینکه خدمت به محرومان و نیازمندان باید با حفظ کرامت انسانی و اعتماد به نفس آنها صورت گیرد، عنوان کرد: هدف از توزیع سبدهای غذایی، کمک به معیشت خانوارهای نیازمند، کاهش هزینه‌های خانوار و بهبود وضعیت تغذیه‌ای آنها است.

وی افزود: ارزش این بسته‌ها مجموعاً 150 میلیون ریال است و اقلامی همچون برنج، روغن، ماکارنی، سویا، حبوبات، قند، چای، مرغ و... را شامل می‌شود.

مبلغ فعال محله هرندی تهران با بیان اینکه خدمت بی منت به فقرا افتخار روحانیت است، گفت: علاوه بر توزیع بسته‌های عیدانه بین خانوارها، تعداد ۲ هزار پرس غذای گرم نیز بین افراد نیازمند توزیع شد. همچنین تعداد۲ هزار و 256 جفت کفش بین دانش آموزان مناطق محروم استان تهران توزیع و به دست دانش‌آموزان نیازمند رسید. 313/42

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha