چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
راهیان نور

حوزه/ مسئول امور طلاب حوزه علمیه استان بوشهر از اعزام اساتید حوزه به اردوی راهیان نور جنوب کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از بوشهر حجت الاسلام حامد بردستانی، مسئول امور طلاب استان بوشهر، در نشست مدیر و معاونان حوزه علمیه استان بوشهر از اعزام اساتید حوزه های علمیه به اردوی راهیان نور جنوب کشور خبر داد.

مسئول امور طلاب حوزه علمیه استان بوشهر هدف از برگزاری چنین اردوهایی را زنده نگه داشتن یاد شهدا در دلها و جانهای افراد جامعه عنوان کرد و ابراز داشت: صرف ابراز علاقه به شهدا کافی نیست و باید این علاقه در عمل و زندگی انسان هم تبلور یابد.

وی با بیان اینکه تعداد 22 استاد حوزه علمیه به همراه خانواده اعزام شدند اظهار داشت: ان اردوی راهیان نور به مدت چهار روز در استان خوزستان خواهد بود که در آن اساتید از مناطق عملیاتی بازدید می کنند.

حجت الاسلام بردستانی بازدید از گلزار شهدای آبادان منطقه های عملیاتی شلمچه، اروندکنار و محل عملیات والفجر هشت، هویزه، منطقه عملیاتی رمضان، دهلاویه و طلائیه را جزو برنامه های تدارک دیده شده برای اردوی اساتید و خانواده های آنان عنوان کرد.

مسئول امور طلاب حوزه علمیه استان بوشهر افزود: کسی که یاد شهدا در دلش زنده‌ می‌شود درمی‌یابد که باید راه شهدا را ادامه داد و وظیفه‌اش را در مقابل این امانت عظیمی که با خون این همه شهید به دست‌ آمده، بشناسد و در راستای آن همت گمارد. به همین دلیل نیاز است که از فرصت اردو‌های راهیان بهره ببریم و پیام شهدا را منتقل کنیم.

وی بر معرفی راه و رسم شهدا به عنوان الگو تاکید کرد و گفت: شهدا از همه زندگی خود گذشتند تا حرف امامشان زمین نماند و درخت این انقلاب را با خون خودشان آبیاری کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha