جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حوزه جامع ایلام

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی با بیان این که با تکمیل «حوزه جامع ایلام» بیش از ۱۰۰۰ طلبه می توانند اسکان یافته و ادامه تحصیل دهند، گفت: امیدواریم به کمک مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور و خیّرین اعتباراتی را جذب کنیم تا این پروژه به بهره برداری برسد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی، در بازدید از پروژه جامع حوزه علمیه شهر ایلام، گفت: پروژه حوزه جامع شهر ایلام قریب به دو ماه است شروع به کار کرده و قسمت فونداسیون پروژه بیش از ۷۰ درصد پیشرفت داشته است.

وی با بیان این که با تکمیل حوزه جامع بیش از ۱۰۰۰ طلبه می توانند اسکان یافته و ادامه تحصیل دهند، افزود: این حوزه شامل خوابگاه، بخش آموزش، پژوهش، رشته های تخصصی، و ... است و امیدواریم به کمک مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور و خیرین اعتباراتی را جذب کنیم تا این پروژه به بهره برداری برسد

مدیر حوزه علمیه ایلام خاطرنشان کرد: تسریع در احداث حوزه علمیه جامع، یکی از مطالبات اصلی مردم مومن، جوانان انقلابی، طلاب، اساتید و روحانیت استان ایلام است و توجه ویژه مدیریت حوزه‌های علمیه کشور و خیرین را نسبت به این پروژه  می طلبد.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی در پایان از خیرین دعوت کرد که حوزه را در ساخت این پروژه و  کمک به تبلیغ دین خدا، ترویج معارف دینی و ... یاری کنند.

                               

                              

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha