پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام حسینی تفرشی

حوزه/ مسئول فرهنگی آستان مقدس شیخ صدوق(ره) با اشاره به تقارن لحظه سال تحویل با سالروز شهادت امام هادی(علیه‌السلام)، گفت: امیدواریم مردم متدین ایران اسلامی همچون گذشته نسبت به بزرگداشت عزای اهل بیت(علیهم السلام) اهتمام داشته و اظهار شادی و نشاط ایام عید را به روزهای آینده موکول کنند.

حجت الاسلام سیدرضا حسینی تفرشی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اعلام این خبر افزود: طبق روال سنوات گذشته نوروز امسال نیز زائران زیادی در آستان مقدس شیخ صدوق(ره) واقع در ابن بابویه شهر ری حضور پیدا می کنند که برنامه ریزی های لازم در این زمینه انجام گرفته است. بنا بر این مراسم ویژه تحویل سال ۹۷ روز سه شنبه بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در محل بقعه شیخ صدوق(ره) برگزار می شود.

مسئول فرهنگی آستان مقدس شیخ صدوق(ره) در پایان با اشاره به تقارن لحظه سال تحویل با سالروز شهادت امام هادی(علیه‌السلام)، اظهار داشت: امیدواریم مردم متدین ایران اسلامی همچون گذشته نسبت به بزرگداشت عزای اهل بیت(علیهم‌السلام) اهتمام داشته، شادی و نشاط ایام عید را به روزهای آینده موکول کنند تا إن شاءالله با کسب رضایت و خشنودی صاحب الزمان(عج) سالی پر از خیر و برکت و نشاط نصیب همه مردم شریف ایران گردد.

گفتنی است؛ لحظه تحویل سال 1397 در ساعت 19 و 45 دقیقه و 28 ثانیه روز سه‌ شنبه 29 اسفند 1396 ، مقارن با 2 رجب 1439 هجری قمری و 20 مارس 2018 میلادی است. 313/42

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha