پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام حسن زاده  رئیس اداره پاسخگویی به سؤالات دینی آستان قدس رضوی

حوزه/ رئیس اداره پاسخگویی به سؤالات دینی آستان قدس رضوی گفت: در عید نوروز دو ویژه‌برنامه بزرگ تحت عنوان «جنگ نشاط دینی» برای کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت‌الاسلام مهدی حسن‌زاده با بیان اینکه اداره پاسخگویی به سؤالات دینی آستان قدس رضوی در ایام عید نوروز برنامه‌های متنوعی ویژه کودکان و نوجوانان در نظر گرفته که برگزاری «جُنگ نشاط دینی» یکی از این برنامه‌هاست، اظهار داشت: این برنامه‌ها سوم و چهارم فروردین‌ماه برگزار می‌شود.

رئیس اداره پاسخگویی به سؤالات دینی آستان قدس رضوی با بیان اینکه در این جنگ‌ها کارشناسان و مربیان فرهنگی مفاهیم و آموزه‌های دینی را در قالب قصه، نمایش، سرود، دکلمه و  ... برای کودکان تبیین می‌کنند، تصریح کرد: هدف اصلی از برگزاری این برنامه‌ها فراهم آوردن محیطی شاد و آرام برای آماده‌سازی، جذب و علاقه‌مند کردن کودکان و نوجوانان به آموزش و فراگیری معارف دینی است.

وی با بیان اینکه در این برنامه مسابقاتی نیز اجرا خواهد شد که به هشت نفر اول جوایز ارزنده و متبرکی اعطا می‌شود، افزود: پیش‌بینی می‌شود در هر برنامه بیش از پنج هزار کودک و نوجوان شرکت کنند.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده با بیان اینکه هر دو برنامه «جُنگ نشاط دینی» از ساعت 9 تا 11 در رواق امام خمینی(ره) تشکیل می‌شود، خاطرنشان کرد: آقایان فخر اکبری، دوستی و میرزایی در این مراسم‌ها اجرای برنامه خواهند داشت.

انتهای پیام/ ن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha