جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مشهد

حوزه/ معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی در تشریح فعالیت‌های نوروزی این معاونت از توزیع بیش از ۱ میلیون پرس غذا در جاده‌های منتهی به مشهد مقدس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از مشهد، سید خلیل منبتی با اشاره به فرارسیدن ایام نوروز و حضور خیل عظیم زائران در حرم مطهر رضوی اظهار داشت: معاونت اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی حسب تأکید تولیت آستان قدس رضوی مبنی بر توجه ویژه به رفاه حال زائران، دایره خدمتی خود را از بارگاه منور رضوی فراتر برده و در خارج از این فضای ملکوتی نیز به زائران حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) خدمت‌رسانی می‌کند.

معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی تصریح کرد: به همین منظور از 25 اسفندماه روزانه در 5 محور منتهی به شهر مقدس مشهد 40 هزار پرس صبحانه، 10 هزار پرس نهار و 6 هزار پرس شام در میان مسافران و زائران نوروزی مشهد مقدس توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح تا 13 فروردین‌ماه ادامه خواهد داشت، افزود: محورهای فریمان، سرخس، کلات، تربت‌حیدریه و نیشابور از محورهایی هستند که خدام بارگاه منور رضوی در ایام نوروز میزبان زائران خواهند بود.

منبتی خاطرنشان کرد: در این مدت بیش از یک میلیون پرس غذا در جاده‌های منتهی به مشهد میان زائران توزیع خواهد شد که به تفکیک 720 هزار پرس صبحانه، 180 هزار پرس نهار و 108 هزار پرس شام را شامل خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha