جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نمایش آیینی «سلسله الذهب» حرم رضوی

حوزه/ معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: نمایش آیینی «سلسلة الذهب» ویژه عید نوروز در حرم رضوی اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از مشهد، حجت‌الاسلام سید جلال حسینی با بیان اینکه نمایش آیینی «سلسلة الذهب»، به‌عنوان یکی از برنامه‌های پرمخاطب حرم مطهر رضوی برای چهارمین بار ویژه زائران نوروزی در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود، اظهار داشت: این نمایش تاکنون سه‌بار، با موضوعات فرازی از تاریخ زندگانی امام رضا(ع) و تاریخ زندگانی حضرت زهرا(س) در حرم مطهر رضوی برگزارشده است.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی تصریح کرد: نمایش آیینی سلسلة الذهب با توجه به اینکه از شیوه‌های نوین نمایشی استفاده کرده، لذا در هر بار اجرا مورد استقبال پرشور زائران و مجاوران قرارگرفته است.

وی افزود: این نمایش به سفارش اداره پاسخگویی به سؤالات دینی آستان قدس رضوی، توسط مجموعه موسسه فرهنگی «آوین نگاران» از چهارم فروردین‌ماه در پایگاه آداب زیارت شهید هاشمی نژاد واقع در صحن جامع رضوی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام حسینی با بیان اینکه نمایش آیینی «سلسلة الذهب» تلفیقی از نماهنگ، صداگذاری و مداحی است که سبک جدیدی در این عرصه به‌شمار می‌آید، خاطرنشان کرد: در نمایش «سلسله الذهب» حرکت امام رضا (ع) از مدینه تا مرو و در انتها تشریف‌فرمایی امام رضا (ع) به مشهد مقدس به نمایش گذاشته می‌شود؛ این ویژه‌برنامه بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود و هر اکران 45 دقیقه طول می‌کشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha