جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امیری

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: نشست توجیهی و هم اندیشی ۱۷۰ مبلغ اعزامی از شهر مقدس قم به استان اصفهان جهت حضور در بقاع متبرکه استان و اجرای طرح آرامش بهاری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین حسن امیری ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در راستای برگزاری هرچه بهتر ویژه برنامه های طرح آرامش بهاری در امامزادگان استان اصفهان، نشست توجیهی و هم اندیشی با حضور 170 مبلغ اعزامی از شهر مقدس قم در سالن اجتماعات اداره کل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه در شهر مقدس قم برگزار شد.

وی افزود: این جلسه با هدف هم اندیشی و بررسی برنامه هایی که قرار است در طول ایام نوروز و از امروز 28 اسفندماه لغایت 15 فروردین ماه در جوار حرم مطهر 340 امامزاده جلیل القدر و بقعه متبرکه استان اصفهان برگزار شود تشکیل شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: همه مبلغانی که در این نشست حضور داشتند، از افراد مجرب و متخصص در زمینه اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی و همچنین مسلط به مباحثی همچون مشاوره خانواده ها و پاسخگویی به مسائل شرعی و سواد رسانه ای نیز هستند.

حجت الاسلام امیری در ادامه خاطر نشان شد: خیمه های معرفت در جوار حرم مطهر 113 امامزاده عظیم الشان و شاخص استان اصفهان با محوریت عفاف و حجاب، ترویج زندگی اسلامی، نشر معارف اهل بیت(ع) و خداشناسی در قالب غرفه های کودک و نوجوان، قرآن بخوان جایزه بگیر، نقاشی بکش جایزه بگیر، پاسخگویی به مسائل شرعی، مشاوره خانواده، چند رسانه ای و ایستگاه همه واقف باشیم برپا شده است که در این خیمه ها در ایام نوروز به زائران حرم مطهر بقاع متبرکه به صورت رایگان خدمات فرهنگی و مذهبی ارائه می شود.

وی در ادامه بیان کرد: همچنین با هماهنگی های به عمل آمده در جوار حرم مطهر 5 امامزاده واجب التعظیم استان اصفهان که زائران و مسافرانی از اقصی نقاط دنیا دارند امسال مبلغانی که به زبان های عربی و انگلیسی مسلط هستند مستقر شده اند تا به مسافران و زائران خارجی نیز خدمات فرهنگی در قالب خیمه های معرفت ارائه شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha