جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سید توفیق رضایی

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان قروه گفت: تعطیلات نوروزی برای یک طلبه به منزله تعطیلی کامل تحصیلی و دانش اندوزی نیست، بلکه این مدت فرصتی مغتنم برای افزودن بر دانستنی های دینی و حوزوی طلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سیدتوفیق رضایی عصر امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه امام صادق (ع) قروه با اشاره به آخرین روز سال 96 و نیز تبریک سال نو اظهار داشت: سال 96 با تمام فرا و نشیب های خود به پایان رسید و در آستانه ورود به سال جدید هستیم و امیدواریم که سال 97، سالی پربار برای همه ملت ایران به ویژه شما طلاب گرامی باشد.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان قروه گفت: تعطیلات نوروزی برای یک طلبه به منزله تعطیلی کامل تحصیلی و دانش اندوزی نیست، بلکه این مدت فرصتی مغتنم برای افزودن بر دانستنی های دینی و حوزوی طلاب است.

این استاد حوزه تاکید کرد: شما طلاب در ایام تعطیلات نوروز و به ویژه در زمان صله رحم و دید و بازدید، وظیفه دینی خود که همانا اشاعه فرهنگ دینی و اسلامی است، غافل نشوند و همیشه خود را در حال تحصیل و تهذیب نفس ببینند.

حجت الاسلام رضایی عنوان کرد: شما طلبه ها سربازان امام زمان(عج) هستید، لذا وظیفه شما به مراتب سنگین تر از سایر اقشار جامعه است، پس باید در این ایام وظایف و تکالیف دینی خود را فراموش نکنید و در راه اصلاح امور جامعه مسلمین کوشا و ساعی باشید.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق(ع) قروه اظهار داشت: عید نوروز و دور هم بودن ها، بهترین فرصت برای طلاب و روحانیون جهت امر تبلیغ و تشریح دین اسلام و مذهب شیعه است، لذا باید قدر این فرصت را به خوبی بدانیم.

حجت الاسلام رضایی گفت: برخی از عادت ها و رسوم غیراسلامی و غیرایرانی وارد نوروز شده است، لذا شما طلاب نسبت به این رسوم غلط و به غیر اسلامی روشنگری نمایید تا گزندی به دین اسلام و شیعه نرسد.

وی در پایان ضمن تقدیر از یکسال تلاش طلاب مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان قروه اظهار داشت: امیدوارم که سال آینده برای طلاب سال موفقیت، ترقی و ارتقا سطوح علمی آنان باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha