چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت بیجار

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت ولیعصر (عج) شهرستان بیجار گفت: دشمنان دین تعطیلات نوروزی را بهترین فرصت برای تهاجم فرهنگی از طریق رسانه هایی همانند ماهواره، تلگرام و... برای خود می دانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سیدموسی محمودی در جلسه ای با طلاب مدرسه علمیه سفیران هدایت حضرت ولیعصر(عج) شهرستان بیجار گفت: یکسال از سال تحصیلی شما طالبان علوم دینی و سربازان آقا امام زمان (عج) گذشت، سالی که برای بسیاری از شما، پر از فراز و نشیب های فراوان بود.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت ولیعصر(عج) شهرستان بیجار گفت: خوشبختانه آمارهای موجود این مدرسه علمیه نشان می دهد که طلاب در سالجاری از نظر کیفی رشد قابل توجهی داشته اند و امیدواریم سال آینده این روند نیز همچنان ادامه داشته باشد.

این استاد حوزوی با اشاره به این که در ایام تعطیلات نوروزی وظایف روحانیون و طلاب چندین برابر می شود، تاکید کرد: دشمنان دین، تعطیلات نوروزی را بهترین فرصت برای تهاجم فرهنگی از طریق رسانه هایی همانند ماهواره، تلگرام و... برای خود می دانند، لذا در این مدت زمان طلاب و مبلغین دینی نباید ساکت بنشینند.

حجت الاسلام سیدموسی محمودی اظهار داشت: دشمن این تعطیلات نوروز را فرصتی مغتنم و بکر برای تبلیغ شبهات دینی و فرهنگی در کشور می داند، لذا تمام انرژی و پتانسیل خود را برای تعطیلات نوروزی و استحاله فرهنگی و دینی ملت ایران کنار گذاشته است.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت ولیعصر(عج) شهرستان بیجار گفت: با این حال طلاب باید بدانند که در مدت تعطیلات نباید هرگز بیکار بنشینند، بلکه باید با استفاده از امکاناتی همانند فضای مجازی، تلگرام، برپایی جلسات و... در مقابل هجوم شبهات دینی دشمنان که هدف اصلی اش نسل جوان این نظام است، بایستند.

این استاد حوزوی از طلاب به ویژه مبلغین درخواست کرد که نوروز را فرصتی برای ترویج دین در بین اقشار جامعه بدانند و این فرصت مغتنم را از دست ندهند، زیرا دشمن به دنبال این غفلت از سوی جامعه طلاب و روحانیت است.

حجت الاسلام محمودی ادامه داد: خوشبختانه مردم استان کردستان از باب فرهنگی، ملتی هوشیار و با بصیرت هستند و فریب ترفندهای جنگ نرم دشمن را نخواهند خورد، لذا طلاب باید در این بین وظیفه اطلاع رسانی و روشنگری خود را به نحو احسن انجام دهند.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت ولیعصر(عج) شهرستان در پایان سخنان خود گفت: امیدواریم که در سال آینده شاهد جذب بیشتری از طلاب به مدرسه علمیه سفیران هدایت حضرت ولیعصر(عج) شهرستان بیجار باشیم و بتوانیم افرادی متعهد و روحانیون با سواد و مجرب تحویل جامعه اسلامی دهیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha