چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالعلی گواهی

حوزه/رئیس سازمان بسیج اساتید و طلاب کشور با بیان اینکه چهار هزار روحانی در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیده اند، گفت: سالانه بیش از ۴ هزار روحانی در اردوهای راهیان نور شرکت می کنند.

حجت الاسلام عبدالعلی گواهی، رئیس سازمان بسیج اساتید و طلاب کشور، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، با بیان اینکه خرمشهر یادآور هزاران شهید دوران دفاع مقدس است، اظهارداشت: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب زنده نگه داشتن یاد شهدا، کمتر از شهادت نیست.

رئیس سازمان بسیج اساتید و طلاب کشور با اشاره به برگزاری جشنواره رهاورد سرزمین نور با محوریت نقش روحانیت در دفاع مقدس اظهار داشت: نقش روحانیت در دفاع مقدس و عملیات ها بی بدیل و ستودنی است.

این مقام مسؤول با بیان اینکه روحانیت بیش از چهارهزار روحانی تقدیم کرد، افزود: بیش از ۳۵۰ روحانی آزاده،۱۷ هزار روحانی رزمنده و ۷ هزار جانباز روحانی داریم که از این میان در عملیات کربلای۴، ۱۴۲ روحانی به فبض شهادت نائل شدند.

حجت الاسلام گواهی با بیان اینکه دارای روحانی با سه فرزند شهید هستیم، ابراز داشت: هر ساله بیش از چهار هزار روحانی در راهیان نور حضور پیدا می کنند و هر اتوبوسی اعزامی به مناطق جنگی یک روحانی به همراه دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha