شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام مصطفی نوروزی

حوزه/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان گفت: طرح آرامش بهاری در بیش از ۱۶۰۰ امامزاده و بقاع متبرکه استان کردستان به همراه برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی نوروزی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در استان کردستان اظهار داشت: امیدواریم که سال آینده برای نظام اسلامی و مملکت سال شکوفایی، توسعه و ترقی باشد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان ادامه داد: اداره کل اوقاف و امور خیریه این استان در سالی که گذشت در حد توان خود توانست برنامه های دینی و فرهنگی را اجرا نماید و سعی بر این است در سال آینده با کمک همکاران فعالیت های خود را بیشتر کنیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین نوروزی اظهار داشت: امسال هم همانند سال های گذشته طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه و امامزادگان استان کردستان انجام می گیرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان گفت: امسال سعی داریم در طرح آرامش بهاری آیین تحویل سال نو را در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه این استان همزمان با سایر استانهای کشور برگزار کنیم.

این مقام مسئول عنوان کرد:  ائمه جمعه، طلاب، روحانیون، مسئولان، ورزشکاران، خانواده شهدا و مردم در این طرح  حضوری مستمر و خودجوش خواهند داشت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان گفت: طرح آرامش بهاری در بیش از 1600 امامزاده و بقاع متبرکه استان کردستان به همراه برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: در طرح آرامش بهاری در استان کردستان، قاریان ممتاز قرآن کریم، مداحان و... نیز حضور خواهند داشت و مردم می توانند از این فرصت معنوی بهترین استفاده را ببرند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha