جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
درس‌هایی از قرآن

حوزه/ معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: در ایام عید نوروز برای عموم زائران سلسله جلسات درس‌هایی از قرآن با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین قرائتی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از مشهد، حجت‌الاسلام‌ سید جلال حسینی با بیان اینکه در ایام عید نوروز  برای عموم زائران سلسله جلسات درس‌هایی از قرآن با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین قرائتی برگزار می‌شود، اظهار داشت: ترویج معارف قرآنی یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های اصلی فعالیت‌های معاونت تبلیغات در طول سال است که این مهم با برگزاری برنامه‌های متنوع صورت می‌گیرد.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی تصریح کرد: فعالیت قرآنی در حرم مطهر رضوی معنای ویژه‌ای دارد که متمایز با جاهای دیگر است، در حرم رضوی کار قرآنی پیونددهنده عترت و قرآن است، اکنون دارالقرآن کریم با برنامه گسترده خود اعم از صوت و لحن، آموزش، تفسیر، تدبر، نشست قرآنی، تربیت مربی، حفظ، مهدهای قرآنی و محافل بزرگ قرآنی، تجلی فعالیت فرهنگی در راستای پیوند قرآن و عترت را به نمایش گذاشته و می‌تواند برای امت مسلمان الگوی مناسبی باشد.

وی با اشاره به اینکه در عید نوروز امسال نیز برنامه درس‌هایی از قرآن ویژه عموم زائران تدارک دیده‌شده است، افزود: برنامه «درس‌هایی از قرآن» از تاریخ 28 اسفندماه تا اول فروردین ساعت ۱۱ در رواق دارالحجه و از دوم فروردین تا یازدهم از ساعت 12 در رواق امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

به گفته حجت‌الاسلام‌ حسینی، یکی از برنامه‌های باشکوه حرم مطهر رضوی سلسله جلسات تفسیر قرآن حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن قرائتی است که به تفسیر موضوعی قرآن مجید خواهد پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha