پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امام خامنه ای

حوزه/ معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: هم‌زمان با نوروز ۹۷ پیام نوروزی و بیانات مقام معظم رهبری در حرم ثامن‌الحجج (ع) در قالب کتاب «بهار در بهار» چاپ و منتشر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت‌الاسلام سید جلال حسینی با بیان اینکه هم‌زمان با نوروز 97 پیام نوروزی و بیانات مقام معظم رهبری در حرم ثامن‌الحجج (ع) در قالب کتاب «بهار در بهار» چاپ و منتشر می‌شود، اظهار داشت: هم‌زمان با آغاز سال جدید و سخنرانی مقام معظم رهبری در جمع زائران و مجاوران بارگاه مقدس آقا علی بن موسی‌الرضا (ع) به همت انتشارات آستان قدس رضوی کتاب بهار در بهار با همکاری معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی در قطع رقعی چاپ و منتشر می‌شود.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی تصریح کرد: این کتاب حاوی بیست و نهمین سخنرانی نوروزی مقام معظم رهبری، هم‌زمان با نخستین روز فروردین‌ماه سال 97 در حرم مطهر رضوی است و همراه با این کتاب ضمیمه‌ای حاوی گزیده سخنان نوروزی 28 سال گذشته رهبر معظم انقلاب به‌صورت «داده‌نما» (اینفوگرافی) در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

حجت‌الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: این کتاب از طریق کیوسک‌های راهنمای زائر و در محفل برنامه‌های فرهنگی حرم مطهر رضوی بین زائران توزیع خواهد شد.

وی گفت: سخنان نوروزی مقام معظم رهبری هرسال در قالب کتاب «بهار در بهار» در حرم مطهر رضوی به زبان فارسی چاپ و برای بهره‌گیری از راهکارهای ارائه‌شده از سوی رهبر انقلاب اسلامی در بین زائران و مجاوران حضرت رضا (ع)، مراکز فرهنگی، چهره‌های فرهنگی و ائمه جمعه توزیع می‌شود.

رهبر معظم انقلاب هرساله در آغازین روز بهار طبیعت و با حضور در معنوی‌ترین نقطه این سرزمین، حیاتی‌ترین مسائل کشور را بیان می‌فرمایند و بی‌تردید انتخاب آستان ملائک پاسبان رضوی برای بیان کلیدی‌ترین نکات پیشرفت کشور در تمامی عرصه‌ها، برای آحاد مردم جامعه و تک‌تک دولتمردان جمهوری اسلامی ایران می‌تواند حامل پیامی مهم باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha