جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مناطق عملیاتی جنوب / راهیان نور

حوزه/عضو مؤسسه فرهنگی روایت سیره شهدا با اشاره به استقبال کاروان های راهیان نور از حوزویان گفت: در همه یادمان ها راوی روحانی وجود دارد که که اقامه نماز جماعت را برعهده دارند.

حجت الاسلام بهمن دهقان، عضو مؤسسه فرهنگی روایت سیره شهدا و از راویان روحانی یادمان های دفاع مقدس، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، با بیان اینکه طلاب و روحانیت مؤسسه به بررسی سیره تفحص شهدا می پردازند، اظهار داشت: مرحوم حجت الاسلام ضابط از اساتید تخصصی تبلیغ، آغازگر کار مؤسسه شد که به مرور زمان از روحانیت برای فعالیت های تبلیغی در کاروان های راهیان نور دعوت به عمل آمد و طلاب و روحانیت حوزه علمیه قم نیز نقش پررنگی را ایفا کردند.

عضو مؤسسه فرهنگی روایت سیره شهدا با بیان اینکه سالیانه ۴۰۰ تا ۵۰۰ راوی روحانی از سوی مؤسسه به کاروان های راهیان نور اعزام می شوند، خاطرنشان کرد: محل استقرار این مبلغان در دوکوهه، اهواز و خرمشهر است که به کاروان های خواهان راوی روحانی، اعزام می شوند.

حجت الاسلام دهقان با اشاره به اینکه در همه یادمان ها راوی روحانی وجود دارد، عنوان کرد: نماز جماعت در یادمان ها از سوی روحانیت اقامه می شود و ضمن انجام روایتگری در بین الصلاتین، از اعضای کمیته راویان مستقر در یادمان ها قلمداد می شوند.

وی گفت: کاروان های راهیان نور از حضور حوزویان استقبال کرده و معرفی مجموعه شهدا از سوی مؤسسه فرهنگی روایت شهدا به با استقبال جوانان مواجه شده است.

 عضو مؤسسه فرهنگی روایت سیره شهدا با بیان اینکه در مؤسسه تنها به صرف روایتگری اکتفا نشده است، تصریح کرد: تعداد قابل توجهی از بسته و پکیج های فرهنگی برای راویان از سوی مؤسسه مطاف تهیه می شود.

حجت الاسلام دهقان در پایان ارتباط با شهدا را عامل موفقیت جوانان در زندگی برشمرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha