جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بردستانی معاون امور طلاب و  دانش آموختگان حوزه علمیه استان بوشهر

حوزه/معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه بوشهر با اشاره به اینکه راهیان نور کارخانه انسان سازی است، گفت: آشنایی با شهدا و سیره زندگی شان در رشد معنوی طلاب و روحانیون تأثیرگذار است.

حجت الاسلام حامد بردستانی، معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه بوشهر، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، با بیان اینکه سهم این استان از حضور طلاب متأهل در مناطق عملیاتی تنها یک اتوبوس است، اظهارداشت: این اتوبوس دربرگیرنده اساتید به همراه ۱۵ خانواده است که از ۲۵ تا ۲۸ اسفندماه در مناطق عملیاتی جنوب حضور پیدا کردند.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه بوشهر با بیان اینکه از دوم تا پنجم طلاب مجرد را در قالب کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی اعزام می کنیم، ابراز داشت: علی رغم استقبال بسیار خوب اما سهمیه اختصاص داده شده بسیار اندک بود حال آنکه سال گذشته شرایط بهتری داشتیم.

وی اظهار داشت: طلاب برادر مجرد در قالب چهار اتوبوس از هشت حوزه علمیه استان اعزام می شوند ضمن اینکه بسیج طلاب متولی چهار اتوبوس برای خواهران مجرد خواهد بود.

حجت الاسلام بردستانی با بیان اینکه راهیان نور همچون دفاع مقدس کارخانه انسان سازی است، تصریح کرد: طلاب و روحانیون باید در کاروان های راهیان نور حضور و از محضر شهدا فیض ببرند تا در آینده دیگران را با فضای شهدا، رشادت های شهدا و دفاع مقدس آشنا کنند.

وی آشنایی با شهدا و سیره زندگی شان را در رشد معنوی طلاب و روحانیون تأثیرگذار دانست و گفت: طلاب باید دغدغه اشاعه فرهنگ شهدا را در جامعه داشته باشند؛ چرا که با اشاعه فرهنگ شهادت و شهدا جامعه بیمه می شود؛ و جوانان در مقابل جنگ نرم به راه انداخته شده از سوی دشمنان بیمه خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha