جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله حائری شیرازی

حوزه/ فرزند آیت الله حائری گفت: آیت الله حائری دنیا را جای صفا و خستگی به در کردن نمی دید و به معنای واقعی یک انسان خستگی ناپذیر بود.

حجت الاسلام محمدحسن حائری شیرازی، فرزند آیت الله حائری، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، با اشاره به اینکه یکی از خصوصیات پدربزرگوار آماده و پا به رکاب بودن در انجام وظیفه است، اظهار کرد: وقتی برای ایراد سخنرانی و فعالیت تبلیغی مورد دعوت قرار می گرفت سعی می کرد علی رغم دوری و بعُد مسافت حضور یابد از جمله اینکه در اردوهای راهیان نور حضور داشت.

حجت الاسلام حائری ابراز داشت: پدربزرگوار بنا به دعوت های صورت گرفته در اردوهای راهیان نور علی رغم دوری و بیماری حضور پیدا می کرد و دنیا را جای صفا و خستگی به در کردن نمی دید و به معنای واقعی یک انسان خستگی ناپذیر بود.

وی با بیان اینکه پدربزرگوار برای تبلیغ و ارشاد مردم همیشه آماده بود، افزود: پدر بزرگوارم به صورت قولی و عملی صفای نفس و رفتار را انجام می داد که چنین اخلاقیاتی برای افراد مرتبط با وی درس آموز بود.

فرزند آیت الله حائری خاطرنشان کرد: پدرم فعالیت های تبلیغی و سخنرانی در اقصی نقاط کشور را انجام داد و هر کدام از سخنرانی هایش نکته جدیدی داشت که آن را از دیگری متمایز می ساخت و در عین دقت از سادگی برخوردار بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha