جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تجمع علمای مسلمین لبنان

حوزه/ تجمع علمای مسلمان لبنان طی بیانیه ای با اشاره به تحولات دمشق گفت: نابودی گروهک های تکفیری در غوطه شرقی دمشق بلکه در تمامی سوریه، واجب شرعی، انسانی، عربی و ملّی است و از بشار اسد رئیس جمهور سوریه می خواهیم برای آزادی سوریه یک تصمیم قاطع و نهایی بگیرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، تجمع علمای مسلمان لبنان طی بیانیه ای با اشاره به تحولات دمشق گفت: نابودی گروهک های تکفیری در غوطه شرقی دمشق بلکه در تمامی سوریه، واجب شرعی، انسانی، عربی و ملّی است و از بشار اسد رئیس جمهور سوریه می خواهیم که برای آزادی سوریه یک تصمیم قاطع و نهایی بگیرد و به وعده هایی که این گروهک های ناقض پیمان می دهند، اعتماد نکند.

تجمع علما با اشاره به اعتراف رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه بمباران راکتور های هسته ای در دیر الزور، هیچ دستاوردی برای آن ها نداشته، گفت: ما در اولین لحظه گفتیم که این ضربه از سوی رژیم صهیونیستی است، همچنان که پیشتر راکتور های هسته ای عراق را مورد هدف قرار داده بود و با وقاحت در برابر برنامه هسته ای ایران ایستاد.

این تجمع اشاره کرد: اقدام ولیعهد عربستان سعودی در پرداخت میلیارد ها دلار اضافه تر به آمریکا برای خریدن سلاح هایی که به آن نیاز ندارد و یک روز هم برای بازگرداندن حق ضایع شده عرب ها، به ویژه در فلسطین استفاده نکرده، نشانگر این است که رژیم آل سعود می خواهد با خریدن حمایت آمریکایی، به زور خودش را بر ملت عربستان مسلط کند.

همچنین افزود: اقدام رژیم اسرائیل به تهدید شرکت های سرمایه گذار در بخش نفت وگاز لبنان، تجاوز آشکار به لبنان است و لبنان باید پاسخ محکمی به او بدهد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha