پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت‌‌الاسلام مهدی نژاد سمنان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان سمنان با بیان این که تعیین شعار سال از سوی رهبری راهبرد حل مشکلات کشور است، گفت: حمایت از کالای ایرانی تنها وظیفه دولت نیست و مردم نیز در تحقق این شعار نقش دارند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علی مهدی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در سمنان، با اشاره به انتخاب شعار سال 97 از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر «حمایت از کالای ایرانی»، با بیان این که رهبر معظم انقلاب اسلامی با دقت هرسال روی ضعف‌ها و کاستی‌های کشور انگشت می‌گذارند، اظهار داشت: مقام معظم رهبری هرسال ضعف‌های کشور را از طریق شعار سال گوشزد می‌کنند تا مسئولان با تدابیر و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی مشکلات کشور را حل کنند.

مدیر حوزه علمیه استان سمنان با بیان این که در سال جاری نیز مقام معظم رهبری حمایت از کالای ایرانی را به مسئولان و مردم گوشزد کردند، تصریح کرد: حمایت از کالای ایرانی باید انجام شود تا چرخ تولید بچرخد، اشتغال‌زایی انجام شود، صنعت گردش داشته و کارخانه‌های ما فعال باشند.

وی با بیان اینکه حمایت از کالای ایرانی تنها وظیفه دولت نیست و مردم نیز در تحقق این شعار نقش دارند و این وظیفه مهم را بر دوش دارند و با خرید کالای ایرانی باید از تولید ملی حمایت کنند، افزود: خرید و حمایت از کالای ایرانی توسط دولت و مردم بسترساز رونق اقتصاد داخل و تولید ملی است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی‌نژاد با بیان این که از طرفی نباید بگوییم که تنها مردم وظیفه‌دارند کالای ایرانی بخرند و حمایت از کالای ایرانی را مقام معظم رهبری در قالب شعار سال به همه مسئولان تذکر دادند، خاطرنشان کرد: باید ببینیم که شعار ارزشمند مقام معظم رهبری چقدر موردتوجه قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha