پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
فزرند

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه علمیه امام محمدباقر (ع) شهرستان کامیاران گفت: رهبر معظم انقلاب « فرزند کمتر، زندگی بهتر» را شعار دشمنان برای از بین بردن سرمایه انسانی آینده این نظام عنوان کردند.

حجت الاسلام سیدجمال نصرحسینی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در سخنان اولین روز سال نو در حرم مطهر امام رضا(ع) گفته ها و فرمایشات بسیار مهم و تاثیرگذاری داشتند که جای بسی تامل و تفسیر دارد.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام محمدباقر(ع) شهرستان کامیاران گفت: سخنان امسال مقام معظم رهبری در ابتدای سال، بسیار جامع و تاثیرگذار بود و تقریبا معظم له تمام مسایل حوزه های کشور را تشریح و تبیین فرمودند.

این استاد حوزوی با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنان خود در حرم امام رضا (ع) بر نقاط قوت و ضعف کشور به خوبی اشاره کردند، افزود: مقام معظم رهبری در سخنان خود از مردم سالاری دینی در این کشور خبر دادند و بدبینان و دشمنان این ملت که استبداد در ایران را بهانه دسیسه های خود قرار داده اند را عده ای فرصت طلب و بی تفکر خواندند.

حجت الاسلام نصر حسینی اضافه کرد: از سوی دیگر برخی از رسانه های بیگانه به ویژه رسانه های فارسی زبان آن سوی مرزها واقعیت های جمهوری اسلامی را وارونه نشان می دهند که مقام معظم رهبری احجاف این رسانه های معلوم الحال علیه آزادی های مشروع در ایران را با دلیل و بینه افشا فرمودند.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام محمدباقر(ع) شهرستان کامیاران با اشاره به این که مقام معظم رهبری استقلال جمهوری اسلامی را در دنیا بارز و بی نظیر عنوان فرمودند، گفت: مقام معظم رهبری به خوبی به ترفند دشمنان که سالهاست به صورت مستقیم و غیرمستقیم و با استفاده از عناصر داخلی و خارجی شعار «فرزند کمتر، زندگی بهتر» سر می دهند را افشا فرمودند و اعلام داشتند که دشمن با این شعار می خواهد در آینده سرمایه انسانی این نظام را تضعیف کنند.

این استاد حوزوی ادامه داد: همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند، ایران از نظر منابع خدادادی در جهان جایگاهی ویژه و بالا دارد، در حالی که دشمنان بالعکس این مهم را تبلیغ می خواهند و با این کار به فرموده مقام معظم رهبری، به دنبا تضعیف روحیه جوانان و نسل های جدید هستند.

حجت الاسلام نصرحسینی اظهار داشت: یکی دیگر از سخنان مهم مقام معظم رهبری در صحن مبارک بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) اشاره ایشان به شایعه پرکنی دشمنان علیه مسئولان و بزرگ نمایی فساد در ساختار نظام اسلامی ایران عنوان کرد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنان دیروز خود از ترفندهای رسانه ای دشمن برای ایجاد یأس به مردم هوشیاری لازم را دادند.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام محمدباقر(ع) کامیاران گفت: یکی دیگر از مقوله هایی که رهبر معظم انقلاب اسلامی بر آن تاکید داشتند؛ وجود عدالت و آزادی واقعی در ایران بود. معظم له خطاب به دشمنان فرمودند که انتقاد در این کشور در چارچوب قانون آزاد و طبیعی است، ولی غربی ها و دشمنان؛ عدالت و آزادی بیان در ایران را انکار می کنند.

این استاد حوزوی تاکید کرد: یکی دیگر از فرمایشات امام خامنه ای، اشاره ایشان به کم شدن فاصله طبقاتی در جمهوری اسلامی نسبت به دوران رژیم ستم شاهی بود، ایشان با اعلام ارقام و آمار تایید شده از کم شدن فاصله طبقاتی در جامعه خبر دادند.

حجت الاسلام نصرحسینی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار صمیمانه گفته های بسیار نغز، پرمحتوا و کارساز داشتند که بیان و تفسیر آن هرگز در این مقال نمی گنجد، ولی آنچه مهم می باشد این است که ایشان بهتر از هر سیاستمدار و دولتمردی بر اوضاع کشور و جهان تسلط و آشنایی دارند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha