جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله مدرسی

حوزه/ آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای شیعه عراق، ضمن تبریک عید نوروز به ملت های منطقه، از خداوند متعال برای آنان برای طلب خیر و برکت کرد و گفت: چه زیبا است که همگی امیدوار باشیم و شادی هایمان را به اشتراک بگذاریم.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای شیعه عراق، ضمن تبریک عید نوروز به ملت های منطقه به ویژه کرد ها، از خداوند متعال برای آنان برای طلب خیر و برکت کرد و گفت: چه زیبا است که همگی امیدوار باشیم و شادی هایمان را به اشتراک بگذاریم.

ایشان در بیانیه هفتگی خود گفت: ما چشم به روزی دوخته ایم که در آن خشونت و عقب ماندگی به پایان برسد و هدف هرکدام از ما، وطن عزیز باشد و روزی که پرچم عدالت حاکم شود و آسایش و رفاه در آن خیمه زند و همه بدون تبعیض از ثروت های کشور بهره مند شوند و در سرزمین خود زندگی کنند.

آیت الله مدرسی خواستار توجه به خانواده های شهدا و زنده نگه داشتن یاد شهدا و عدم فراموشی جان فشانی های آنان شد و گفت: نگاه مثبت به آینده، همان تفاؤل و خوش بینی است که حضرت رسول اکرم (صلی الله علیه و آله) ما را به آن دستور دادند و فرمودند: (تفاءلوا بالخير تجدوه).

این عالم عراقی ادامه داد: ما در بهار امید، یاد شهدا و نیرو های قهرمانمان که خداوند به خاطر آن ها به ما امنیت و صلح بخشید، زنده نگه می داریم و چقدر زیباست که به شهدا و خانواده های آنان توجه کنیم و یادآور آنان باشیم.

ایشان در پایان گفت: خوشبختی یک مسئله کلی و جدایی ناپذیر است و ما باید برای خوشبختی تمامی ملت ها تلاش کنیم تا شامل حال ما هم بشود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha