شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام محمد زیارتی، نماینده ولی فقیه در مرکز آموزش علویون سپاه قم،

حوزه/نماینده ولی فقیه در مرکز آموزش علویون سپاه قم با اشاره به اینکه شهدا دنباله رو اهل بیت(ع) هستند، گفت: راهیان نور سبب معرفت و گام نهادن در مسیر شهدا و نزدیکی به خداوند می شود.

حجت الاسلام محمد زیارتی، نماینده ولی فقیه در مرکز آموزش علویون سپاه قم، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، با بیان اینکه اهل بیت(ع) نور خداوند در ظلمت های کره خاکی هستند، اظهارداشت: رهبرمعظم انقلاب، شهیدان را ستارگانی معرفی کردند که به وسیله آنها می توان راه را شناخت؛ از این رو با اهل بیت(ع) و شهدا قادر به شناسایی راه صحیح خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در مرکز آموزش علویون سپاه قم، با بیان اینکه در زمان کنونی مملو از ظلم و تاریکی و جهالت ها باید پیرو اهل بیت(ع) و شهدا باشیم، تصریح کرد: شهدا دنباله رو اهل بیت(ع) و در مسیر آنها گام برداشتند؛ پس ما اگر در چنین مسیری قرار بگیریم قطعا راه را درست رفته و معرفت را به دست آورده ایم و در غیر این صورت، گمراهی دامنگیرمان خواهد شد.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه راهیان نور سبب معرفت و گام نهادن در مسیر شهدا و نزدیکی به خداوند می شود، خاطرنشان کرد: در راهیان نور با امام زمان(عج) و اهل بیت(ع) آشنا می شویم و به وسیله ارتباط با شهدا به خداوند عزوجل نزدیک تر خواهیم شد.

حجت الاسلام زیارتی با اشاره به استقبال پرشور جوانان و نوجوانان از کاروان های راهیان نور، گفت: هر ساله شاهد نظم و حرکت پرشور و هدفمند راهیان نور هستیم که در این باره رهبر معظم انقلاب بر بصیرت، آگاهی و حضور کمی و کیفی نسل امروزی اشاره کرده اند.

وی ادامه داد: بهترین مدرک بر بصیرت و ارادت نسل امروزی به شهدا و انقلاب اسلامی داوطلبان بی شمار برای دفاع از حرم است حال آنکه در جنگ تحمیلی با کمبود رزمنده مواجه شده بودیم و امروز دشمن تصور نکند که با جنگ نرم، جوانان را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

نماینده ولی فقیه در مرکز آموزش علویون سپاه قم در پایان تصریح کرد: کاروان های راهیان نور فرصت تبلیغی ارزنده ای برای طلاب است که می توانند معارف اهل بیت(ع)، سیره شهدا و مسیر شهادت، انقلاب اسلامی و خدمات آن را برای جوانان تشریح کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha