پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مناطق عملیای جنوب / راهیان نور

حوزه/مسؤول شبکه مبلغین کشور با اشاره به اعزام مبلغان به مناطق عملیاتی جنوب از ۴ اسفندماه گفت: در این باره ۸۰۰ نفر اعلام آمادگی کردند که در پایان ۱۴۰ نفر برای حضور در کاروان های راهیان نور جنوب کشور انتخاب شدند.

حجت الاسلام صبور، مسؤول شبکه مبلغین کشور، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به اینکه فراخوان عمومی برای عضویت در شبکه مبلغین ملی از اوائل بهمن ماه در سطح حوزه اعلام شد، عنوان داشت: در این فراخوان شرایطی همچون نامنویسی از طلبه های پایه شش به بالا، متأهل، دارای پرونده تحصیلی و تبلیغی اعلام شد که در این باره 700 نفر به صورت حضوری و صد نفر به صورت اینترنتی برای عضویت نام نویسی کردند.

مسؤول شبکه مبلغین کشور با بیان اینکه پس از نام نویسی مصاحبه های اختصاصی اخذ شد، اظهار داشت: یک تیم 20 نفره را برای مصاحبه تشکیل دادیم که در نهایت ۱۴۰ نفر را در عرصه تبلیغی کاروان های راهیان نور و براساس ضوابط شبکه مبلغین انتخاب کردیم.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب راهیان نور را یک فناوری وکارآمدترین و بزرگترین فعالیت فرهنگی در سطح کشور قلمداد می کنند، تصریح کرد: از این رو ما در شبکه مبلغین تلاش می کنیم تا مبلغانی را گزینش کنیم که بیشترین فعالیت فرهنگی و کارآیی را داشته باشند.

حجت الاسلام صبور در ادامه با اشاره به اینکه همایش دو روزه ای را برای مبلغان انتخابی برگزار کردیم، خاطرنشان کرد: در این همایش، دوازده ساعت برنامه در زمینه های جذاب سازی اجرا و محتوا، فعالیت های فرهنگی، تبلیغ چهره به چهره و روش های تبلیغی اجرا و از محضر اساتید بزرگواری همچون حجج الاسلام ذوالنور و مصلحی و فعالان عرصه تبلیغی در کاروان های راهیان نور بهره مند شدیم.

وی با بیان اینکه اعزام مبلغان به مناطق عملیاتی جنوب از ۴ اسفندماه آغاز شد، عنوان کرد: تلاش کردیم تا در اکثر یادمان های اروندکنار، شلمچه، فکه، دهلاویه، کانال کمیل و حنظله، فکه و پاسگاه زید و سایر یادمان های مستقر در خوزستان مبلغ اعزام کنیم.

مسؤول شبکه مبلغین کشور گفت: در هر دوره ای ۲۰ تا ۲۵ مبلغ را در فاصله ده روزه اعزام می کنیم که پس از استقرار در یادمان ها در کنار ارتباط با خادمان شهدا و اجرای برنامه های خوب و جذاب برای آنها، غرفه های کودک، پاسخگویی به شبهات، کرسی های قرآن خوانی، تبلیغ چهره به چهره و اقامه نماز جماعت را در برنامه شان گنجانده ایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha