شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
زائران مسجد جمکران

حوزه/مدیر روابط عمومی و بین الملل مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه کتابچه «راهنمای زائر» با هدف اطلاع رسانی به زائران و مسافران نوروزی تهیه و توزیع شده است، گفت: در این کتاب علاوه بر تاریخچه مختصر قم و مسجد مقدس جمکران به معرفی فعالیت‌ها و برنامه‌های مختلف مسجد نیز پرداخته شده است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام سیدمهدی‌هاشمی زاده با اشاره به تعاملات روابط عمومی و بین الملل مسجد مقدس جمکران با روابط عمومی حرم مطهر حضرت معصومه(سلام الله علیها) اظهار کرد: غرفه حرم مطهر در نمایشگاه مسجد مقدس جمکران و غرفه مسجد مقدس جمکران در نمایشگاه نوروزی حرم برپا شده است.

 وی با بیان اینکه این مهم در راستای بهبود خدمات رسانی به زائرین صورت گرفته است، افزود: غرفه‌های مذکور به بیان برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی این دو مکان مقدس پرداخته و سوالات زائران درخصوص تاریخچه و دیگر موضوعات مرتبط را پاسخ می‌دهند.

مدیر روابط عمومی و بین الملل مسجد مقدس جمکران با تاکید براینکه کتابچه «راهنمای زائر» مسجد مقدس جمکران با هدف اطلاع رسانی به زائران تهیه و توزیع شده است، تصریح کرد: در این کتاب علاوه بر تاریخچه مختصر قم و مسجد مقدس جمکران به معرفی برنامه‌های مسجد نیز پرداخته شده است.

حجت الاسلام هاشمی زاده با بیان اینکه زیارت نامه حضرت معصومه(س) در «راهنمای زائر» آورده شده است، ابراز کرد: نقشه استان قم و مسجد جمکران، خدمات رفاهی، فروشگاه‌ها، استراحت گاه‌ها و خدمات رفاهی مسجد مقدس جمکران نیز از دیگر اطلاعات کتابچه مذکور به شمار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: این کتابچه در ۶۰ صفحه در تیراژ ۲۰ هزار نسخه در ایام نوروز در مسجد مقدس جمکران توزیع می‌شود. همچنین بیش از ۲۰ هزار نسخه نقشه قم و نقشه مسجد مقدس جمکران و بیش از ۱۵۰ هزار نسخه تصاویر مسجد در اندازه‌های مختلف تهیه شده که به مسافران و زائران نوروزی اهدا می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha