جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی در ديدار سردار حسین اشتری

حوزه/ تولیت حرم حضرت معصومه(س) گفت:با بیان اینکه صبوری نیروی انتظامی قابل تقدیر است، گفت: نگاه مردم به پليس ، نگاه فاخري است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی امروز در ديدار سردار حسین اشتری فرمانده ناجا  که در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، با اشاره به اینکه نیروی انتظامی خدمات بسیاری را در طول سال داشته، اظهار داشت: در رخدادهای مختلف شاهد خدمات نیروی انتظامی هستیم.

وی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی از جمله نیروهای تاثیرگذار در جامعه است که سخت‌ترین کارها را متحمل می شود افزود: برخی از دشمنان داخلی و خارجی نمی‌خواهند امنیت در کشور ما برقرار باشد.

تولیت حرم حضرت معصومه(س) با بیان اینکه صبوری نیروی انتظامی قابل تقدیر است، گفت: مردم اهانت به نیروی انتظامی را نمی‌پذیرند چرا که برخی از شخصیت‌ها و عناوین از جمله سپاه، مراجع و نیروی انتظامی از یک جایگاه خاص برخوردار هستند.

وی با بيان اين که نگاه مردم به پليس، نگاه فاخري است، خاطرنشان کرد: فتنه دراویش برای عموم ملت سخت بود، هر چند وقار و صبوری نیروی انتظامی برای مردم به خوبی قابل مشاهده بود؛ دستگاه‌های متصدی برخورد با فتنه‌گران ، باید به صورت قاطع اقدامات لازم را برای ریشه‌کن کردن فتنه‌گران دنبال کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با تاکید بر اینکه مردم باید قدرشناس نیروی انتظامی باشند، بیان کرد: نیروی انتظامی راحتی و آسایش را در ایام نوروز بر خود ممنوع کرده تا مردم در آرامش و آسایش باشند به همین علت مورد عنایت خداوند متعال خواهد بود.

امام جمعه قم با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی نگاه مردم را نسبت به پلیس تغییر داده است، گفت: اکنون نیز با تدابیر رهبر انقلاب اسلامی نیروی انتظامی توانسته به‌ عنوان نیرویی ولایی خدماتی ویژه به مردم ارائه دهد که این خدمات ، ذخیره‌ای برای آخرت نیروهای انتظامی خواهد بود.

سردار اشتری فرمانده ناجا نيز در سخناني با اشاره به اینکه سال جدید را با زیارت حرم حضرت معصومه(س) و دیدار با علما شروع کرده‌ایم، اظهار کرد: امیدواریم به برکت این مکان مقدس بتوانیم خدمتگزار خوبی برای مردم و سربازی شایسته برای رهبری باشیم و بتوانیم منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالي) را در نیروی انتظامی پیاده‌سازی کنیم.

وی ادامه داد : نیروی انتظامی در سال گذشته مأموریت‌های مختلفی داشت و به لطف خداوند متعال توانست همه آن‌ها را با موفقیت پشت سر بگذارد.

فرمانده ناجا با بیان اینکه عده‌ای در دهه فجر به دنبال تضعیف نظام اسلامی بودند، تصریح کرد: هر چند برخی تلاش داشتند به نظام اسلامی ضربه بزنند اما نتوانستند به نتیجه مورد نظر برسند.

وی با تاکید بر اینکه بسیاری از فتنه‌ها و آشوب‌های دشمن با هدایت‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالي)، تلاش نیروی انتظامی و بصیرت مردم خنثی شده است، گفت: برخی که اطلاعات لازم را در اختیار ندارند نسبت به بزرگی فتنه‌ها آگاه نیستند.

سردار اشتری به تردد قابل توجه زائران در محورهای متصل به استان قم اشاره و خاطرنشان کرد: نیروهای انتظامی از 24 اسفندماه الی 15 فروردین  در آماده باش هستند تا بتوانند در نقاط مختلف کشور به ویژه جاده‌ها خدمات لازم را به مردم ارائه دهند.

فرمانده ناجا با اشاره به اینکه وسایل نقلیه، نقاط حادثه‌خیر و رانندگان نیز در سوانح جاده ای سهم دارند، گفت: نیروی انتظامی تلاش می‌کند تا با انجام رسالت‌های خود تصادفات نوروزی را کاهش دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha