جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سازمان شناخته شده اسلامی در آمریکا از انتخاب جان بولتون انتقاد کرد

حوزه/ شورای روابط اسلامی آمریکایی «کایر» در ایالات متحده آمریکا، با انتشار بیانیه ای رسما از تصمیم دونالد ترامپ برای انتخاب جان بولتون، به عنوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید انتقاد کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» ، شورای روابط اسلامی آمریکایی «کایر» بزرگترین سازمان حامی حقوق مدنی مسلمانان در ایالات متحده آمریکا، رسما از تصمیم ترامپ، رئیس جمهور این کشور برای انتخاب جان بولتون، به عنوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید انتقاد کرده است.

شورای کایر با انتشار بیانیه ای اعلام کرد، جان بولتون یک اسلام هراس و اسلام ستیز معروف و شناخته شده است. وی همچنین آشکارا با سازمان ها و گروه های افراط گرا و ضداسلامی رابطه دارد.

در بیانیه شورای کایر آمده است: ما از آمریکایی ها در سرتاسر شبکه سیاسی در کشور می خواهیم علیه انتخاب جان بولتون به عنوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید اعتراض کنند زیرا ارتباطات وی با سازمان های متعصبانه ضداسلامی و نقش او در ارتقاء دیدگاه های افراط گرایانه در کشور قطعا به ملت ما آسیب می رساند و همچنین منجر به ایجاد درگیری های غیرضروری و بیهوده نیز در فضای بین المللی خواهد  شد.

نهاد عواد مدیر اجرایی ملی شورای کایر در سخنانش گفت: بولتون کسی نیست که چنین مقام مهم و حیاتی در این دوره زمانی بحرانی به دست او سپرده شود. موقعیت و مقام مهمی که نیازمند قضاوت صحیح و رویکرد مبتی بر واقعیت در رابطه با مسائل امنیت ملی دارد.

عواد در ادامه سخنانش افزود: شورای کایر نگران وضعیت امنیتی مسلمانان آمریکا و دیگر اجتماعات و اقلیت ها می باشد. به ویژه اینکه در شرایطی بولتون مشاور امنیت کاخ سفید در آمریکا شده است که از همین حالا مقامات سیاسی و حامیان برتری نژادسفید اسلام هراس هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha