جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شیخ نبیل قاووق

حوزه/ شیخ قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله تصریح کرد: امروز دشمن اسرائیلی به خاطر باز شدن خطوط هوایی عربستان سعودی در برابر هواپیمایی که به سمت فرودگاه بنگریون در فلسطین اشغالی می رود، جشن می گیرد و برای اولین بار عادی سازی روابط بین کشور حرمین شریفین و دشمن اشغالگر قدس صورت گرفت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله در مراسم رونمایی کتاب "امیر القلوب ابو محمد الاقلیم" نوشته شیخ کاظم یاسین که با حضور خانواده شهید محمد الاقلیم و مسئولین برگزار شد، گفت: مقاومت گنج وطن است و در برابر هرگونه خطر اسرائیلی یا تکفیری در اوج قدرت قرار دارد و آمادگی برای انتخابات پارلمان مقاومت را از آمادگی برای مقابله با این دو خطر باز نمی دارد.

وی اشاره کرد: ملت مقاومت که در دادن خون برای حمایت از مقاومت کوتاهی نکرده، در رأی دادن نیز کوتاهی نخواهد کرد و مسائل داخلی ما را از خطر اسرائیلی که به صورت زمینی، هوایی و دریایی به ما تجاوز می کند، باز نخواهد داشت و مشغول نخواهد کرد.

باز شدن خطوط هوایی عربستان به روی اسرائیل، ضربه ای در قلب قدس است

شیخ قاووق تصریح کرد: امروز دشمن اسرائیلی به خاطر باز شدن خطوط هوایی عربستان سعودی در برابر هواپیمایی که به سمت فرودگاه بنگریون در فلسطین اشغالی می رود، جشن می گیرد و برای اولین بار عادی سازی روابط بین کشور حرمین شریفین و دشمن اشغالگر قدس صورت گرفت.

عضو ارشد حزب الله ادامه داد: اسرائیل امروز اعلام کرد که روزی که آرزو داشت در آن عربستان سعودی آسمانش را برای هواپیماهای اسرائیلی باز کند، تحقق یافت و با این اقدام ضربه ای در قلب قدس زده شده و به احساسات امت اسلامی  اهانت و بی احترامی شد.

وی افزود: امروز شاهد نمونه جدیدی از افتضاح عربی و خفت و خواری است که رژیم آل سعود در قبال قدس و فلسطین به بار آورده است، هستیم و به همین خاطر در تهدید غزه، قدس، لبنان و امت جرأت پیدا کرده است.

سیاست های رژیم آل سعود، به اسرائیل جرأت بخشید

شیخ قاووق در ادامه گفت: سیاست رژیم آل سعود به اسرائیل جرأت تجاوز و حمله داده است و این سیاست خطری حقیقی برای استقرار و همبستگی لبنان است که با حمایت مالی از انتخابات در لبنان دخالت می کند.

وی تصریح کرد: اکثریت لبنانی ها با دخالت عربستان سعودی در امور داخلی لبنان مخالف هستند، آیا این به معنی دوستی عربستان و لبنان است که لبنانی ها را علیه همدیگر تحریک می کند تا آنان را به سمت فتنه بکشاند امّا رژیم آل سعود هر چقدر هم که تلاش کند، باز شکست خواهد خورد.

شیخ قاووق در پایان گفت: ائتلاف بین جنبش امل و حزب الله بسیار مستحکم و با ثبات است و این ائتلاف به برکت و حمایت سید حسن نصر الله دبیر کل حزب الله و نبیه بری رئیس مجلس لبنان است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha