سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حمایت از کالای ایرانی

حوزه/امام جمعه هویزه حمایت از کالای ایرانی را در گرو تولید محصولات کیفیت دار و مطابق با استانداردهای جهانی دانست.

حجت الاسلام ناصر حمزه نژاد، امام جمعه هویزه، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، نامگذاری سال جدید به حمایت از کالای ایرانی را برگرفته از فرهنگ علوی و آرمان های مولای متقیان در سیستم حکومت اسلامی برشمرد و اظهارداشت: شعارهای دهه اخیر از سوی رهبری همگی حول محور اقتصاد بود اما متأسفانه کارآیی منجر به نتیجه در زمین های اشتغال، اقتصاد مقاومتی، تولید و اقتدار اقتصادی حاصل نشد که در این باره باید مسؤولان، ارگان های مختلف و تولیدکنندگان توجه ویژه ای به شعارها داشته باشند.

امام جمعه هویزه گفت: در نامگذاری سال جدید با مصرف کننده و تولیدکننده روبرو هستیم و در این باره تولیدکنندگان با مطالعه نیازهای روز جامعه و ضمن توجه به استانداردهای جهانی، محصولاتی را تولیدکنند که با توان خرید مردم برابری داشته باشد.

رییس شورای فرهنگ عمومی هویزه خاطرنشان کرد: در زمینه اقتصاد مقاومتی تاکنون نتوانستیم آرمان ها و خواسته های حکومت اسلامی را محقق کنیم و در این باره مسؤولان دولتی اقداماتی عملی درخور شأن و شایسته ای انجام بدهند هر چند که بر روی کاغذ و شعار شاهد گزارش های خوبی بودیم.

حجت الاسلام حمزه نژاد ادامه داد: تولیدکنندگان باید کالاهای کیفیت دار تولید کنند تا مردم به خرید آنها اشتیاق پیدا کنند که در غیر این صورت جامعه از خرید کالاهای کم کیفیت و غیراستانداردایرانی صرف نظر خواهد کرد.

وی در پایان گفت: نامگذاری سال های از سوی مقام معظم رهبری برای تحقق آرمان های نظام اسلامی برگرفته از نظام علوی است.

 

پایان خبر./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha