جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 444612
۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۰
یک زن اسلام ستیز در کانادا، مردم را به خشونت علیه مسلمانان تحریک می کند

حوزه/ انتشار ویدئوهایی از جرایم نفرت محور در سه مسجد در انتاریوی کانادا، پلیس را وادار به آغاز تحقیقات کرد. در این ویدئوها یک زن اسلام ستیز صفحاتی از قرآن مجید را از مجلد آن جدا کرده و آن ها را بر روی شیشه جلو اتومبیل های پارک شده قرار می دهد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از  thestar، انتشار ویدئوهایی از جرایم نفرت محور در سه مسجد شهر میسی ساگا، در جنوب استان انتاریوی کانادا، پلیس را وادار به آغاز تحقیقات کرده است.

در این ویدئوها یک زن اسلام ستیز کانادایی صفحاتی از قرآن مجید را از مجلد آن جدا کرده و آن ها را بر روی شیشه جلو اتومبیل های پارک شده قرار می دهد.

در یک ویدئوی 10 دقیقه ای زنی که خودش را ساندرا سولومان معرفی می کند، جلوی مرکز اسلامی دارالتوحید ایستاده و سخنان تحریک آمیزی علیه مسلمانان و امامان جماعت مساجد به زبان می آورد. وی سپس در حرکتی اهانت آمیز اقدام به جدا کردن صفحات یک جلد قرآن مجید کرده و پس از توهین به کتاب آسمانی مسلمانان، صفحات قرآن را جلوی شیشه اتومبیل های پارک شده گذاشته و در ادامه حین اجرای نماز جماعت به داخل سالن نمازخانه می رود. وی سپس مسلمانان و امام جماعت را متهم به پرستش شیطان کرد.

در پایان این ویدئو، وی مردم را به پاره کردن قرآن تحریک می کند.

به گفته سخنگوی شورای اسلامی، این حادثه در ساعت 5:20 روز 22 مارس رخ داده است.

رابعه خضر مدیر اجرایی شورای مسلمانان در ایمیلی نوشت: این زن به خاطر فعالیت های ضداسلامی اش شناخته شده است. وی مردم را به اعمال خشونت علیه مسلمانان تحریک می کند. این تنها یک عمل برای جلب توجه می باشد و جامعه ما به خاطر چنین حرکاتی تحت تاثیر قرار نمی گیرد.

 وی افزود: شورای مسلمانان و مساجد مرتبط که با چنین تحریکاتی روبرو شده اند با پلیس همکاری می کنند تا با این برخوردهای نفرت محور مقابله شود. ما در اجتماع بسیار سالمی زندگی می کنیم. همسایگان مان را می شناسیم و هر روز با همه رابطه مثبتی داریم. در واقع ما برای چنین آدمی احساس تاسف می کنیم که به خودش اجازه داده نفرت او را دربر بگیرد.

بالی ساینی افسر پلیس می گوید که گزارش وقوع چنین حادثه ای از سه مسجد رسیده است. با این حال هنوز هیچ مظنونی بازداشت نشده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha