جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام علی محسن منتشلو

​حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه گفت: هر گاه و هر زمان ملت و مسئولان در مسیر منویات و سخنان رهبری معظم انقلاب اسلامی حرکت کنند، چیزی جز موفقیت و عبور از بحرانها نخواهند داشت، لذا بر همه ما فرض است که فرمایشات معظم له را نصب العین زندگی و کار خود قرار دهیم.

حجت الاسلام علی محسن منتشلو در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: امام خامنه ای با درایت و هوشمندی خاصی که دارند به خوبی اوضاع داخلی، منطقه ای و فرامنطقه ای را رصد می کنند و همین امر باعث شده است که تاکنون هیچ توطئه ای از سوی دشمنان علیه این مردم و نظام الهی، کارساز نباشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه گفت: امروز قدرت اقتصادی برتر و کارآمدتر از قدرت نظامی است و هر کشوری در حوزه اقتصاد اقتدار داشته باشد می تواند دیگر حوزه ها را به خوبی مدیریت کند، لذا نامگذاری سالهای اخیر توسط مقام معظم رهبری که حول محور اقتصاد می چرخد، نشان از اهمیت والای اقتصاد دارد.

حجت الاسلام منتشلو ادامه داد: پتانسیل رشد اقتصادی در داخل کشور به بسیاری از عناصر وابسته است، نیروی انسانی کارآمد، مواد خام و اولیه و... همگی اینها می توانند اقتصاد این نظام را به اوج برسانند.

وی با تاکید بر اینکه نامگذاری امسال تحت عنوان سال «حمایت از کالای ایرانی» حامل چند پیام مهم برای اقتصاد و متولیان اقتصادی این کشور است، اظهار کرد: مقام معظم رهبری به خوبی می دانند که یکی از راه های فشار دشمنان بر ایران اسلامی، بحث تحریم ها در حوزه اقتصاد است و از این طریق به دنبال تضعیف تدریجی پایه های اقتصادی ایران هستند، لذا همانگونه که در صحن رضوی فرمودند ما جوانانی داریم که می توانند در این کشور و حتی جهان تحول آفرین باشند، لذا باید از پتانسیل موجود کشور برای عبور از این دسیسه دشمن استفاده بهینه ببریم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه گفت: البته نباید این مهم را فراموش کنیم که ارتقا و اقتدار اقتصادی ایران به چند عامل که زنجیروار به هم متصل هستند، وابسته است. اولین و مهمترین عامل بالا رفتن کیفیت کالای تولید داخل است.

وی تصریح کرد: تولیدکنندگان داخلی باید تولیدات خود را از نظر کیفی ارتقا دهند تا بتوانند در عرصه منطقه ای و جهانی با رقبای خود به رقابت بپردازند، بی شک اگر کیفیت کالای ایرانی بالا باشد، هیچ ایرانی وطن دوست به دنبال خرید اجناس خارجی نمی رود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه افزود: از سوی دیگر دولت موظف است که بسترهای لازم را برای تولیدکنندگان فراهم آورد و مشکلات پیش روی آنان را حل نماید نه اینکه با وضع قوانین بی معنی چوب لای چرخ تولید کشور بگذارد و اکنون شاهد این همه بیکار در کشور باشیم.

حجت السلام منتشلو گفت: تاریخ انقلاب اسلامی نشان داده است که هر گاه و هر زمان ملت و مسئولان در مسیر منویات و سخنان رهبری معظم انقلاب اسلامی حرکت کنند، چیزی جز موفقیت و عبور از بحران ها نخواهند داشت، لذا بر همه ما فرض است که فرمایشات معظم له را نصب العین زندگی و کار خود قرار دهیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه در پایان سخنان خود گفت: یکی دیگر از راه های تقویت اقتصاد داخلی کشور و کمک به کالای ایرانی فرهنگ سازی در این زمینه است که این امر بر عهده رسانه ملی و دیگر رسانه های کشور است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha