شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت‌الله سید محمد شاهچراغی - سمنان

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان رضایت مردم از عملکرد مسئولان را شرط اساسی خدمت در نظام اسلامی دانست و گفت: هر کس با هر مسئولیتی که دارد باید سعی کند مردم را راضی نگه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی ظهر امروز در دیدار  فرماندار سمنان و معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان، به میزبانی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان، با تأکید بر ضرورت ارتقای همکاری‌های بین دستگاهی برای افزایش رضایتمندی مردم، اظهار داشت: استان سمنان دارای امتیازات فراوانی است و باید در حفظ آن‌ها کوشید که یکی از آن‌ها میزبانی از زائران امام رضا (ع) است که در سایه روحیه کار جمعی و همراهی بین دستگاهی میسر می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان تصریح کرد: ارائه خدمات به مسافران نوروزی موجب رونق اقتصادی استان سمنان و همچنین رضایتمندی زائران علی بن موسی‌الرضا (ع) می‌شود که درهرصورت نفع آن برای مردم است.

وی بابیان اینکه در عملکرد مسئولان رضایت مردم شرط اساسی است، افزود: هر کس با هر مسئولیتی که دارد سعی کند مردم را راضی نگه دارد، لذا معتقد هستیم راه رضایت مردم، وحدت، توحید و خدمت به خلق‌الله محسوب می‌شود.

آیت‌الله شاهچراغی بابیان اینکه وحدت و همراهی مردم در استان سمنان بسیار خوب است، خاطرنشان کرد: تعاون و همکاری مسئولان در سطح استان تقویت شود تا بتوانیم در سایه روحیه کار به دستاوردهای خوبی در سال ۹۷ دست‌یابیم؛ معضل کمبود آب بسیار جدی است و مسئولان تلاش کنند تا این مشکل را برطرف کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان نیز در ابتدای این دیدار، رضایتمندی مسافران نوروزی را هدف ستاد تسهیل سفر استان دانست و گفت: کاهش آمار فوت‌شدگان در تصادفات جاده‌ای نشان از تلاش مطلوب نیروی انتظامی است.

سعید ناجی تصریح کرد: در مجموعه ستاد تنظیم بازار نوروزی استان سمنان نیز تلاش شد تا با تهیه اقلام موردنیاز مانند میوه و برنج، افزایش سطح رضایتمندی مردم در نظر گرفته شود که استقبال مردم از این طرح‌ها نشان از موفقیت نسبی آن دارد.

اسکان بیش از ۸۰ هزار مسافر نوروزی تاکنون

فرماندار شهرستان سمنان نیز در این دیدار با اشاره به اسکان بیش از ۸۰ هزار مسافر نوروزی در سمنان از ابتدای تعطیلات، اظهار داشت: ۸۰ مرکز رسمی در شهرستان وظیفه اسکان مسافران نوروزی را بر عهده‌دارند.

سید عباس دانایی تصریح کرد: برای تسهیل شرایط سفرهای نوروزی و همچنین افزایش ماندگاری مسافران، ۱۱ کمیته در راستای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی سمنان فعالیت دارند.

وی افزود: آمار اسکان و ماندگاری مسافران در تعطیلات نوروز ۹۷ نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۸ درصد رشد داشته است از سوی دیگر و با تلاش نیروی انتظامی به نسبت نوروز سال گذشته تاکنون ۲۰ درصد کاهش سرقت رخ‌داده است. ‌

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha