جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دکتر سقائیان نژاد

شهردار قم گفت: وضعیت شهرداری قم پیام‌آور انسجام، خودباوری، امیدبخشی و اعتمادسازی در جامعه است و وحدت شورای شهر و شهرداری قم و هماهنگی مدیران باعث پیشرفت پروژه‌ها و خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، سید مرتضی سقاییان نژاد ظهر امروز به همراه مدیران شهرداری قم در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی گفت: بررسی نقاط قوت و ضعف و همچنین چالش های پیش رو از اقدامات اولیه شهرداری قم در سال 97 است که بتواند با یک برنامه ریزی دقیق و رفع موانع و تغییر و تحول اساسی از نظر سخت افزاری و نرم افزاری برنامه ها را با موفقیت اجرایی نماید.

شهردار قم افزود: مراجعه به شهرداری قم از طرف ارباب رجوع بسیار زیاد است و اگر خدای ناکرده بد اخلاقی اداری، رانت، رشوه و رفتار نامناسبی با اراب رجوع اتفاق افتد در اسرع وقت برطرف می شود تا نارضایتی پیش نیاید.

وی خاطر نشان کرد: در بحث سخت افزاری و اتمام پروژه‌های شهری شهرداری قم در سال 96 موفق عمل کرده است و در سال 97 نیز پیگیر اتمام بلوار آیت الله بروجردی و همچنین امتداد بلوار فردوسی به بلوار پیامبر اعظم(ص) خواهد بود.

سقاییان نژاد در ادامه گفت: قرار است در سال 97 تحول اساسی در سطح شهر اتفاق افتد  و 25 کیلومتر مسیر در سطح شهر که یک مسیر حیاتی و اصلی در راستای گشایش ترافیک است بازگشایی و در اختیار شهروندان قرار بگیرد.

وی خاطر نشان کرد: بازگشایی بلوار مرجعیت، بلوار فردوسی، امتداد خیابان معلم تا میدان سپاه، امتداد بلوار سمیه تا خیابان آذر، راه اندازی فاز اول قطار شهری و… از جمله طرح های سال 97 در شهرداری قم می باشد.

شهردار قم افزود: در بخش فضای سبز، تجهیز بوستان های شهری، تفکیک زباله ها و پسماندها با آموزش صحیح و فرهنگ سازی اقدامات قابل توجهی انجام شده است.

سقاییان نژاد گفت: وضعیت شهرداری قم پیام‌آور انسجام، خودباوری، امیدبخشی و اعتمادسازی در جامعه است و وحدت شورای شهر و شهرداری قم و هماهنگی مدیران باعث پیشرفت پروژه‌ها و خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان شده است.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha