جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید علی فضل الله

حوزه/حجت الاسلام و المسلمین سید علی فضل الله از هیئتی از جنبش مقاومت اسلامی "حماس" به ریاست "علی برکه" نماینده حماس در لبنان استقبال کرد و پیرامون آخرین تحولات فلسطین بحث و گفتگو کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید علی فضل الله از هیئتی از جنبش مقاومت اسلامی "حماس" به ریاست "علی برکه" نماینده حماس در لبنان استقبال کرد و پیرامون آخرین تحولات فلسطین و فشار های مستمری که علیه ملت فلسطین و شاخه های مقاومت برای تسلیم در برابر شروط آمریکایی و صهیونیستی بحث و گفتگو کردند.

نماینده حماس در لبنان به روند آشتی داخلی در فلسطین پرداخت و با اشاره به اینکه حماس برای وحدت داخلی فلسطین  تلاش می کند، اتهاماتی را که علیه جنبش مقاومت زده می شود، رد کرد.

سید فضل الله بر وحدت داخلی فلسطین تاکید و اشاره کرد: دشمن صهیونیستی ملت فلسطین، شاخه ها و جنبش های آن را در یک ردیف قرار می دهد و با صرف نظر از اختلافات سیاسی که داخلی فلسطین همگی را مورد هدف قرار می دهد.

وی افزود: رژیم صهیونیستی فشار های زیادی را علیه ملت فلسطین و رهبران آن وارد می سازد و هدف این است که آنچه "قرارداد قرن" نامیده می شود، به آسانی انجام گیرد و منجر به حذف مسئله فلسطین شود، امّا پایداری ملت فلسطین و رهبران آن، یک عنصر قدرت است که با تکیه بر آن می توان این مرحله پیچیده و سخت در تاریخ مسئله فلسطین و منطقه را پشت سر گذاشت.

سید فضل الله  در جهت حفظ فلسطین و قدرت آن و کاهش رنج های ملت فلسطین که روز به روز افزایش می یابد، به تلاش برای حل مشکلات موجود بین جناح ها و رهبران فلسطین از طریق گفتگو دعوت کرد.

وی همچنین از ملت ها، کشور های عربی و اسلامی خواست به مسئولیت خود در مقابل این مسئله و عدم تغییر قطب نما از فلسطین عمل کنند تا این مسئله، به عنوان تنها مسئله اصلی و اساسی باقی بماند؛ چراکه تمام آنچه از آن رنج می بریم، در نتیجه پیامد های این رژیم است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha