پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
اقتصاد مقاومتی

حوزه/امام جمعه حمیدیه با اشاره به اینکه پایبندی مسؤولان نسبت به اقتصاد مقاومتی رضایت مند نبود، گفت: این مسأله که پیشرفت اقتصادی معلول حمایت از تولید داخلی است به عنوان یک اصل در جامعه نهادینه شود.

حجت الاسلام قاسم هاشمی، امام جمعه حمیدیه، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری دردها را تشخیص و داروی متناسبی تجویز می کند، اظهارداشت: از آنجا که اقتصاد ناسالم و مریض یکی از معضلات اصلی کشور است، دشمن برای ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی بر روی چنین معضلی تمرکز و از آن سوء استفاده می کند.

امام جمعه حمیدیه تأکید کرد: دشمن به دنبال آن است که ناکارآمدی نظام اسلامی و ناتوانی در تأمین معیشت مردم را ترویج دهد و برای مقابله با چنین توطئه های شومی باید بر اقتصاد مقاومتی تکیه کرد.

رییس شورای فرهنگ عمومی حمیدیه راه حل اساسی و ریشه ای برای رویارویی با توطئه ها و دسیسه های اقتصادی دشمنان خارجی و منافقان داخلی را توجه به تولید داخلی و حمایت از کالای ایرانی برشمرد.

حجت الاسلام هاشمی، اشتغال و رونق اقتصادی را نتیجه توجه به تولید داخلی بیان کرد و گفت: دولت باید حمایت جدی از تولیدکنندگان داخلی داشته و از ورود کالای خارجی قاچاق و مشابه تولید داخلی جلوگیری کند.

وی با اشاره به تولیدات مختلف کشور خاطرنشان کرد: تولیدکنندگان نیز کیفیت محصولات را ارتقاء دهند تا مردم به خرید کالای ایرانی علاقه مند شوند.

امام جمعه حمیدیه افزایش قیمت را در گرو افزایش کیفیت محصولات دانست و افزود: باید این مسأله که پیشرفت اقتصادی معلول حمایت از تولید داخلی است به عنوان یک اصل در جامعه نهادینه شود.

حجت الاسلام هاشمی، در پایان با بیان اینکه پایبندی مسؤولان نسبت به اقتصاد مقاومتی رضایت مند نبود، اظهارداشت: مسؤولان کشوری هم به این باور رسیدند که دشمن خیر و صلاح مملکت را نخواسته و تنها خواهان نابودی نظام اسلامی و رسیدن به خواسته های استعماری است؛ پس باید با وحدت و یکپارچگی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری گام برداشت.

 

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha