شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امام زادگان

حوزه/ مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان قزوین گفت: در تعطیلات نوروزی ۵۰ مبلغ بصورت تمام وقت در امامزادگان حضور داشته و برنامه های فرهنگی، اقامه نماز و خیمه های معرفت را بر عهده خواهند داشت.

حجت الاسلام غلامرضا عادل، امروز در حاشیه بازدید از خیمه های معرفت در امامزاده حسین(ع) قزوین، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین گفت: در این ایام سعی شده مسافرانی که در امامزاده حضور می یابند با خاطره ای خوش استان ما را ترک کنند و از همین رو برنامه هايي برای کودکان و نوجوانان و  سنین مختلف تدارک دیده شده و 40 هزار هدیه و اقلام فرهنگی براي اهدا به کودکان در نظر گرفته شده است.

وی اظهار کرد: ۱۰۴بقعه متبرکه استان از  ۲۸ اسفند ۹۶ تا 13 فروردین ۹۷ به مدت  ۱۵ روز در خدمت زائران خواهند بود و در این بقاع بر اساس برنامه ریزی انجام شده، برنامه های خاصی در سطوح مختلف بر اساس ظرفیت بقعه و تعداد زائران به همراهی مبلغین حوزه علمیه قزوین وقم انجام واجرایی می شود.

مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان قزوین ادامه داد:  در ایام نوروز در سه بقعه امامزاده اسماعیل باراجين، امامزاده فلار و امامزاده علی اصغر زرآباد اسکان زائر را داریم.

حجت الاسلام عادل خاطرنشان کرد: در تعطیلات نوروزی ۵۰ مبلغ بصورت تمام وقت در امامزادگان حضور داشته  و برنامه های فرهنگی، اقامه نماز و خیمه های معرفت را بر عهده خواهند داشت.

مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان قزوین به نامگذاری امسال به نام «حمایت از کالای ایرانی» اشاره کرد و گفت:  امسال که سال «حمایت از کالای ایرانی» است باید مسئولین بر تقویت و حمایت از تولید ملی همت گماشته تا بتوانیم اقتصاد کشور را به رشد و تعالی برسانیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha