جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حمایت از کالای ایرانی

حوزه/مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: مبلغان و روحانیون فرهنگ مصرف کالای ایرانی را تقویت کنند.

حجت‌الاسلام‌ علی خادمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، با اشاره به مزین شدن امسال به نام سال «حمایت از کالای داخلی» توسط مقام معظم رهبری اظهار داشت: مبلغان و روحانیون فرهنگ مصرف کالای ایرانی را تقویت کنند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب طی چندین سال متوالی بر مباحث اقتصادی تأکید داشتند و به همین دلیل امسال را سال «حمایت از کالای ایرانی» نام‌گذاری کردند، افزود: ملت شریف ایران نیز بایستی تعصب خاصی بر روی کالاهای ایرانی داشته باشند و از این ظرفیت استفاده کنند تا بتوانیم کیفیت کالاهای ایرانی را طی یک بازه زمانی ارتقاء دهیم.

حجت‌الاسلام خادمی با تأکید بر اینکه هم دولت و هم مردم بایستی از کالای داخلی و ایرانی حمایت کنند، گفت: دولت بایستی در بحث واردات و ورود کالاهای خارجی از گمرکات ورود پیدا کند و مردم نیز بایستی کالای ایرانی بخرند.

وی تصریح کرد: دشمن در حوزه اقتصادی با تحریم‌های پی‌درپی می‌خواهد جلوی پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بگیرد، تصریح کرد: ازاین‌رو باید طلاب و روحانیون با استفاده از توان فرهنگی خود، استفاده از کالاهای ایرانی را در سطوح مختلف جامعه تثبیت کرده و به‌عبارت‌دیگر فرهنگ‌سازی کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی اظهار داشت: امروز یک میدان مبارزه ایجادشده است و امیدواریم بتوانیم با تدابیر مقام معظم رهبری، فعالان فرهنگی، تولیدکنندگان، دولت و مردم از این مانع نیز عبور کنیم.

وی تأکید کرد: تحقق شعار امسال با عنوان حمایت از کالای ایرانی راهکار اساسی برای حمایت از تولیدات داخلی خواهد بود.

حجت‌الاسلام خادمی با بیان اینکه استفاده مردم از کالای ایرانی موجب بهبود اقتصاد داخلی و کمک به اقتدار ملی می‌شود، خاطرنشان کرد: تحقق شعار امسال ارتباط مستقیمی با ارتقای وضعیت معیشت مردم، ایجاد اشتغال و بهبود اقتصاد کشور دارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha