شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کالای ایرانی

حوزه/امام جمعه گتوند مهیا ساختن زیرساخت ها برای کیفیت بخشی به محصولات داخلی و رقابت با محصولات خارجی و تسهیل امور در تولیدات داخلی از سوی دولتمردان را بسیار ضروری دانست.

حجت الاسلام علی پاپی زاده شاه آبادی، امام جمعه گتوند، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با بیان اینکه خروج از رکود و ایجاد اشتغال در حمایت از تولید داخلی معنا پیدا می کند، اظهار داشت: فعالیت کارخانه های تعطیل شده و نجات جوانان از معضل بیکاری در گرو تولید کالای باکیفیت و خرید آن از سوی مصرف کنندگان است.

امام جمعه گتوند مهیا ساختن زیرساخت ها برای کیفیت بخشی به محصولات داخلی و رقابت با محصولات خارجی و تسهیل امور در تولیدات داخلی از سوی دولتمردان را بسیار ضروری دانست.

رییس شورای فرهنگ عمومی گتوند تصریح کرد: یکی از راهکارها برای تحقق اقتصاد مقاومتی تعصب ایمانی و ملی مردم به کالای داخلی و مصرف آن است تا از این طریق از گردنه رکود و بیکاری حاکم بر کشور خارج شویم.

حجت الاسلام شاه آبادی بیان داشت: تلاش هایی برای تحقق اقتصاد مقاومتی صورت گرفت اما تلاش ها نمود و توفیق آن چنانی نداشت.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی با شعار و تشکیل جلسات محقق نمی شود، خاطرنشان کرد: دولت عملا برای تحقق اقتصاد مقاومتی از کارفرمایان و سرمایه گذاران داخلی و جذب سرمایه گذار خارجی حمایتی و تسهیلاتی ار در نظر بگیرد.

امام جمعه گتوند با اشاره به اینکه ادارات درگیر کاغذ بازی ها بوده و برای اشتغال مانع تراشی می کنند، گفت: سرمایه های داخلی مورد توجه قرار گیر و از سرمایه گذاران و پیمانکاران داخلی در راستای رونق اقتصاد پشتیبانی شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha