پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
دیدار شاهچراغی با اسکندر مومنی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: برخی توقع دارند نیروی انتظامی در مقابل هر خانه، مغازه و مکانی یک پلیس قرار دهد که این امر ناممکن و غیرمنطقی است و باید خود مردم محور تأمین امنیت قرار گیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی ظهر امروز در دیدار با سردار اسکندر مؤمنی، جانشین فرمانده ناجا، در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان، نیروی انتظامی را نهادی خوش‌نام در کشور توصیف کرد و اظهار داشت: پلیس در قلب مردم جای دارد و این سرمایه را با خدمت‌رسانی خالصانه و مجاهدانه به دست آورده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با تأکید بر کار و تلاش بی‌وقفه برای حفظ این محبوبیت تصریح کرد: برخی توقع دارند نیروی انتظامی در مقابل هر خانه، مغازه و مکانی یک پلیس قرار دهد که این امر ناممکن و غیرمنطقی است و باید خود مردم محور تأمین امنیت قرار گیرند.

وی به شرایط جغرافیای استان سمنان و ویژگی‌های منحصربه‌فرد این منطقه اشاره کرد و گفت: محور بین‌المللی تهران- مشهد که 65 درصد از آن در استان سمنان است، یکی از این ویژگی‌هاست که باید برای آن برنامه‌ریزی شود.

آیت‌الله شاهچراغی، فرمانده و کارکنان انتظامی استان را مأمورانی خدوم و متدین دانست و گفت: از زمان حضور سردار « قاسمی» در سمنان، نظم و امنیت استان تحولی مثبت پیداکرده که جای قدردانی دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه در سال 96 هیچ گله‌ای از نیروی انتظامی استان به بنده نشده است، افزود: محبوبیت و رضایت‌مندی مردم از ناجا سرمایه عظیم این نهاد تأثیرگذار در جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha