پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
جمهوری اسلامی

حوزه/ استاد حوزه علمیه قزوین با اشاره به این که دشمنان تمام سعی خود را می‌کنند که نظام اسلامی را ناکارآمد نشان دهند، گفت: مردم پای جمهوری اسلامی ایستاده اند ونظام حکومتی ایران نماد مردم سالاری دینی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن موسوی موینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین اظهار داشت:  با توجه به تقارن تعطیلات نوروز با 12 فروردین نباید از معرفی حضور آگاهانه مردم در همه‌پرسی این روز و شوق و اشتیاق مردم به‌نظام اسلامی غافل شد و دشمنان نظام اسلامی باید بدانند که مردم همچنان پشتیبان نظام اسلامی بوده و از انتخاب آگاهانه خود رضایت کامل دارند.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: مردم و مسئولان باید ضمن پیروی از ولی‌فقیه و پشتیبانی از نظام اسلامی، آرمان‌های نظام اسلامی و اهداف امام راحل را نیز به نسل جوان معرفی کنند.

وی افزود: باگذشت بیش از 40 سال از تشکیل نظام جمهوری اسلامی هنوز هم مردم با حضور در پای صندوق‌های رأی در تعیین سرنوشت کشور مشارکت دارند که این موضوع نشان می‌دهد مردم برای تحقق آرمان‌های انقلاب ایستادگی می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی موینی خاطرنشان کرد: ۱۲ فروردین سالروز تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با رأی حداکثری ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی حماسه‌ای تکرار ناشدنی در سطح جهانی است.

وی بیان کرد: روز «جمهوری اسلامی» در حقیقت روزی است که مردم ما نشان دادند، اولویت نخست آن‌ها اسلام است و هر عقیده و مسلک و مرام دیگری، هرگز نخواهد توانست جای اسلام‌خواهی را در سرزمین ما بگیرد.

 استاد حوزه علمیه قزوین افزود: مردم ما با تبعیت از امام خمینی (ره) و قبول اصل مترقی ولایت مطلقه فقیه به جهانیان ثابت کردند که نه‌تنها اسلام توان رفع نیازهای بشر در دوره انفجار فناوری را دارد، بلکه می‌تواند مبنای مدیریت حکومت و اساس یک حکومت مردم‌سالار واقعی باشد.

وی عنوان کرد: امام خمینی (س) از ابتدای تأسیس نظام جمهوری اسلامی، بر حفظ آن با قید «جمهوری اسلامی، نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد» تأکید داشتند و این تأکید تا آخرین روزهای حیات پربرکتشان نیز ادامه داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی موینی گفت: دشمنان ما تمام سعی خود را می‌کنند که نظام اسلامی ما را ناکارآمد نشان دهند، چراکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثمرهٔ یک‌عمر مبارزه مردم ایران تحت لوای ولایت‌فقیه است که باید شکرگزار آن بود و برای پاسداری از آن از هیچ کوششی دریغ نکرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha